Tack till alla som följt mig under året!Tog lite mer än 1 år att få bilen besiktigad å klar! så hädanefter kommer det komma upp bilder på smårenoveringar samt bilträffar å sånt :) fortsätter att lägga upp bilder här I projekt... Visa mer
Fortfarande int fått mkt gjort å så blev min älskade saab krockad idag så kommer nog ta lite längre tid me amazonen å husvagnen å så ere ju nationaldan i helgen så åker t svärföräldrarna då
Tråkigt med SAAB;en hoppas du klarade dig utan problem!!? Ja...ibland styr man inte över vad som händer men vi är flera som följer här (även om kommentarerna är få) så kämpa på ! Nationaldag o svärföräldrar skall också få sitt...låter som en bra prio
Pillat lite me amazon nu i kvällssolen int gjort jätte mkt förutom att upptäcka att spolar motorn troligtsvis måste bytas å att batteriet måste laddas så de e satt på laddning :p
sådär! nu har de äntligen hänt lite me amazonen efter allt kollande på lägenheter å fan allt va de nu heter! men har vi hittat ett hus(!) å snälla vänner som man har så laga dom sista rosten åt mig pga allt runt åkande å kollande så nu ska ja bara kränga på sommar däcken på fälgarna, ta en sista koll å sen besiktiga innan flytten Husvagnen kommer också följa med