Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Halloj! Har beställt en massa prylar som borde komma nästa vecka, så lägger upp bilder när det har kommit!
Men kan säga att det är bland annat lite prylar från NordicR, nya klarglas usa-blinkers (äntligen, då dom gamla blev stulna ) och lite annat!
Hoj!
Härligt med lite nya prylar. Mindre härligt att ha fått prylar stulna dock..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
På sista bilden..är det jag som ser väldigt galen eller är förardörren i en aaaaaaningen ljusare nyans än resten av bilen?
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
På sista bilden..är det jag som ser väldigt galen eller är förardörren i en aaaaaaningen ljusare nyans än resten av bilen?
Tror det är bilden som lurar, bilen är aldrig omlackerad eller några bytta dörrar/delar hehe ^^ men kan ju vara lite nyans skillnad sen från fabrik
Ah, dåså, hehe.
Tänkte bara lägga upp en bild på hur bilen står nu! Har fått min NordicR streamer till framrutan, riktigt nöjd! Och har även ratt solfilm på sidorutorna
Kommer lack till veckan som jag ska lacka stänkskärmarna mest troligt med, och även fixa lacksläpp/stenskott.
Väntar rutbyte på min svarta så även jag kan få sätta dit min dekal nångång
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.