2439
Sök

Ska jag satsa på att styla min bil?

62 Inlägg
21 november 2006
Trådstartare
Tja! Tycker ni att jag ska satsa på att lägga ner pengar på min bil? Det är en Peugeot 605 -91... Jag har ju stylat upp den lite smått, lackat inredning, satt gröna dioder i instrumentpanel, bytt pedaler, har planer på att bygga om kjolar.. Kommer bilder på det snart..

Eftersom det inte finns nån "rå" stylad Peugeot 605 så vore det skoj..

Det jag är mest fundersam på är att motorn gungar lite, jag har bytt nedre motorfäste, det hjälpte en del men jag tror det kan vara växellådsupphängningen oxå.. är sådant dyrt att fixa?

Mvh / John

Peugeot.. det är ju det som känns bäst :)

562 Inlägg
21 november 2006
har samam problem är det värt att lägga ner pengar p åbil fan (kommer den rammla i hop osv osv)

men jag ska iaf göra så här med min, ska besiktiga den se vad som behövs att göra osv osv, sedan får jag ta en funderare över ekonomi om man kanske ska köpa en nyare eller om man ska lägga ner pengar på min)

ett bra tips iaf wink

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

kontorsråtta
231 Inlägg
21 november 2006
börja styla.. kan ju försöka hålla ner kostnaderna, men man lär sig mycket..

jag resonerade så där "är det värt det.." med mina två senaste bilar, vafan.. nån gång lär man ju börja. passaten jag har nu ska få sig en liten omgång iaf.

iofs har tjejen fått för sig att det är viktigare att åka på solsemester till spanien än att köpa 18", så vi får se hur fort det går med stylingen wink

264 Inlägg
21 november 2006
köp en "bättre" bil som du verkligen vil lägga tiden på. sen om du redan gjort det, de vet ju inte jag...

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

Sök