En Honda Civic som ska swappas till B18c4 med turbo, men först ska den fräschas upp lite med lackerat och rensat motorrum, nya fälgar, coils och camber bland annat!
Tjoooho! Idag kom CP kolvarna från MrTuning ska även köpa stolar av en från HPC imorgon med sen är inredningen "komplett", hade velat ha en bur med men får se om det blir pengar över till det, mycket bilutgifter nu
2 timmar senare var bokstäverna äntligen borta! Tanken är att den ska bli spegelblank sen, kommer bli snyggt i motorrummet då den kommer sitta på ett top mount grenrör
Varit och grejat lite med inredningen. Var först lite rädd att brädan skulle vara för grön (färgen är svår att fånga på bild) jämfört med motorrummet men det blev minsann rätt bra när den väl kom i efter pilleri med all el.
Blev inte helt tokigt! Numera är resten av inredningen svart med, mattan tog vi från skroten från en civic med svart inredning. Den är väl mer mörkgrå men passar betydligt bättre in än den som var innan som var ljusgrå.
Jävligt vågat att köra med en sån färg på inredningen, men kan bli schysst ändå. Nu har jag inte hängt med i projektet men har sett bilen innan. Kommer du fortfarande köra lågt?
Jävligt vågat att köra med en sån färg på inredningen, men kan bli schysst ändå. Nu har jag inte hängt med i projektet men har sett bilen innan. Kommer du fortfarande köra lågt?
Haha japp! Den kommer fortfarande vara låg på träffar och så. Men på tex strippen vill jag kunna använda den så där får den vara lite högre