Emmelieborg skrev:
Teho skrev:
Emmelieborg skrev:
Hej på er! Har lite funderingar kring interiören på min bil.. tycker att något mer än det i beskrivningen skulle väll gå och fixa för att få henne lite fräschare inuti. Är det någon här på garaget som kan rekommendera en projekttråd eller någon användare som har bilder ifrån en fräck interiör på S/V70? Andra bilar är inte intressant att bara "kolla" på

Beror på vad du letar efter, bara mindre detaljer som du vill fixa eller riva ut hela inredningen?
Har en hel del smådetaljer jag fixat invändigt i min Greyline, kan komma med tips/bilder vid intresse.
Jag menar inte att slita ut allting och göra en dramatisk förändring, mestadels detaljer men större saker om jag känner att det inte är allt för krångligt

Väldigt intresserad av tips och bilder! kan man skicka bilder i PM? Annars får du det gärna

Det jag gjort invändigt på min är i stort sett enbart smådetaljer, det jag kan komma på på rak arm är;
* Handskfackshandtaget, finns ett kromat istället för det svarta. Hittade mitt på skroten, väldigt lätt att byta.
* "Fetare" handbromsspak i skinn, satt i en C70 på JB
* Ventilationsutblås med silver/aluminiumreglage. Köptes på Volvo, kostade som guld men ser j---igt bra ut kombinerat med Greyline panelerna
* Mätarringar
* Volvos textilmattor
* Växelspaksknoppen, satte in en från S80
Det som är tänkt framöver är att lacka spegelpanelerna i bilens färg, byta till skinn/alcantara-nackstöd bak samt LED belysning i fotbrunnarna. Jag kom även över ett armstöd bak med mugghållare, dock satt mitt gamla fastskruvat som f*n = rundad torxskruv, fula ord och inget nytt armstöd.

Tänkte städa bilen i helgen så kan ta ett par bilder då.