Volvo 945/944. Syftet till att jag gör detta projektet är för att få kunskap om bilar och att få en fin bruksbil, möjligtvis utställningsbil. Den här tråden kommer även att handla om mina andra bilar!
Lagt ett antal timmar på att rengöra toppen så hann faktiskt med lite lack idag med Visar er färdigt resultat imorgon, men blir bra mycket bättre ser man redan
Blir nog fint när det kommer samman Ska ringa motorrenoverings firman i Munkedal i slutet på månaden å se om dom är sugna på plana toppen, så kanske man ska ta å porta den lite grann också och i med min V kam så ska det nog kunna bli lite fart i den
Blir nog fint när det kommer samman Ska ringa motorrenoverings firman i Munkedal i slutet på månaden å se om dom är sugna på plana toppen, så kanske man ska ta å porta den lite grann också och i med min V kam så ska det nog kunna bli lite fart i den
Hur mycket har du tänkt plana eller skall den bara riktplanas
Ska höra med dom på Momek i Munkedal vad dom rekommenderar, för har en Skärkantspackning som bygger på bra mycket, så vore fint å fått planat av den en hel del skulle jag gissa på
Ska höra med dom på Momek i Munkedal vad dom rekommenderar, för har en Skärkantspackning som bygger på bra mycket, så vore fint å fått planat av den en hel del skulle jag gissa på
Oki jag tar en i Trollhättan som jag känner om jag behöver göra något, än så länge har jag inte behövt hjälp av han än