Hallåja, spenderat ännu massa timmar på bilen idag!
Slängde på min lackade ventilkåpa
I framtiden lär den nog bli svart/blå eller vit/blå när bilen har fått sig en ny lack.
Bild på detta.
Sen fick jag ta mig tid och fokus att lära mig lossa en dörrpanel på volvo 940, Det var ju inte direkt något konst å wups så va rutan ur
Tanken med att plocka ur rutan var att jag vill ha ett bra slutresultat när jag tonat rutorna, och så man ser att filmen inte bara slutar vid kanten utan att man kan slipa kanterna och få det proffesionelt, Dock var det första gången jag gjorde detta å använde tyvärr för lite vatten så filmen blev repig, men den görs om imorgon!
Tonade den lilla rutan och den blev bra tills ja råka bli oförsiktig å förstöra den på sista luftbubblan^^
Så ja förstog att nyckeln till toning var att ta det lugnt och sista rutan för dagen blev riktigt bra
Mycket nöjd ändå för att vara första gången men imorgon ska vi se om man kan få bra resultat på alla rutorna!
Så hittade jag också en stor stor pöl under bilen med styrservo olja hela nya garage golvet, så blev lite less där men men... Får la byta styrväxel då med.
Det var det idag, kommentera gärna! ha de