En volvo som jag tagit över som ska bli från "gubb" bil till "tuff" ungdomligare och sportigare. Jag kommer att ha den som bruksbil och kommer även att dra hästtransport och så med den. målet är med bilen att... Visa mer
Har en S60 03a som jag har som är mitt rullande projekt. Jag har den som bruksbil och kommer även ha den som dragbill. tanken är att det ska hända lite med den både utvändigt och invändigt och kommer att skriva om vad det är som händer med bilen
En bakrutetext o framrute streamer ska dit med och texten baktill funderar jag på vad det ska stå framrutan blir en mörk kant utan text som det ser ut nu
Beror på gällande vingen. På vissa bilar ser Challange-vingen riktigt bra ut, på andra vill man ha ankstjärtsvingen eller Volvos egna tillbehörsvinge. Beror mycket på vilket färg bilen nu är i...
Kan se bra ut med stor vinge på mörka lacker, då detaljer "göms" lite bättre. Beror ju på stilen du vill ha i övrigt med - sänker du den och lägger på ex. Nebulafälgar samt ex en heltoning så kommer det absolut att funka!
Challangevingen finns säkert i vanlig glasfiber också, men körde bara en snabb googling. SC Styling-vingen ser ut som Volvos OEM-vinge, men tror även den är eftermarknads..