2763
Sök

dörr högtalare i en 900

15 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
#1
hejsan! jag skulle sätta dit mina högtalalare i framdörrarana men det var inga kablar fram dragna!( illa saab) hur ska man gå tilllväga för att bara ta bort "dörrkåpan" och slippa ta bort för mycket? och sen slutlitgen vart tar den gummi slangen vägen i dörr vecket? slutar den precis efter lr fortsätter den en jävlar bit? tacksam för svar!


mvh fredrik

666 Inlägg
22 november 2006
#2
pilla ut den bakom gummislangen å stripsa fast sladden i gummislangen, gummislangen går bara in innanför plåten...

//Silver


7 Inlägg
27 november 2006
#3
Har även jag en SAAB 900ng. Håller med dig. ILLA SAAB! varför inte gör denna enkla kabeldragning som standard???????

Det finns 2 sätt:   dra kabeln utanför gummisbälgen, ELLER innanför. Kolla : www.ng900.tk

Sunny cars!

1 453 Inlägg
27 november 2006
#4
silvercabbe skrev:
Har även jag en SAAB 900ng. Håller med dig. ILLA SAAB! varför inte gör denna enkla kabeldragning som standard???????

Det finns 2 sätt:   dra kabeln utanför gummisbälgen, ELLER innanför. Kolla : www.ng900.tk
Den kabeln hade du säkert velat byta ut ändå, standard är inte mycket att hurra för.


666 Inlägg
27 november 2006
#5
men den biten på typ max en och en halv meter så har inte det så jättestor betydelse om man inte har riktiga värstinggrejer, eller det är iaf vad en mds försäljare sa till mig...

//Silver



Sök