Har skaffat en Bmw E39 523 igen då jag har planer på att åka lågt i sommar.
Info om bilen: 1998 SV såld Manuell Det jag har planerat att göra är:
* Besiktigas - fixat * Coliovers runt om - fixat * Tona alla rutor * angeleyes * annat slutrör * annan vinge * Andra listor inuti * Nya regskyltar - fixat
Finns säkert mer som ska göras som jag inte kommer på i skrivande stund.
Precis när jag kom hem med den.
Röven just nu
Sen test monterade jag ett par 18" Y-rondell, dom har varit på en bil som voltat osv. Så testade 2 st bak där det fanns luft för att se om dom va " skeva " eller något annat. Och ska testa dom andra i veckan
170HK VS ca 2500
Tänkte visa två av mina andra bmw e39:or jag haft.
Denna ångrar ja att jag sålde! Men men!
Och den andra som jag också blev jävligt nöjd med!
Körde ner till Skurup idag och handlade lite godis!!
Idag va jag på euromaster och dom bytade däcken fram till mig, och fälgarna verkar bra! Dock går luften ut snabbt på ena däcket så ska dit imorgon och kolla om det kanske är en spricka i fälgen eller om det är hål i däcket. Får hoppas på däcket
Sen lämnade jag in den på tvätt , orkade inte tvätta den själv.
Idag köpte jag lampor till regskylten! Viktigt med små detaljer!
Tjena! Idag besiktigade jag bilen , gick igenom! Så fick bli en tvätt och passade på att ta lite kort. Förhoppningsvis kommer colisarna på i nästa vecka!
Tråkig rost som finns här! Men ska fixas till
Idag fick sista ljuddämparen säga hejdå till bilen ska byggas annat slutrör!
Detta " staget " vet inte vad det heter , såg iallafall ut så här... Men blev en runda till skroten så nu är det fixat!
Jag funderar lite på om jag ska ha kvar samma färg som det är på fälgarna och bara polera upp kanten. Eller om jag ska ha någon anna färg i centrumet? Dock vet jag inte vilken färg!? Någon som har tips:rolleyes: