Tänkte starta en projekt tråd angående mitt pickup bygge. Bygget kommer vara en Volvo 745 -89 i grunden som jag tänkte bredda,byta till V70 front samt 960 bakdel samt en massa annat under byggets gång. Kan säga redan nu att jag... Visa mer
Jodå..de går framåt,men just nu står de lite still Med bilen,Ska börja med intrument panelen å få till den. Vill int stressa med karossen,så man tröttnar.. Man tackar gör så gott jag kan
Tänkte på iden om att du skulle lägga igen hålet för nummerplåten, vart skulle du ha den då? De är väl ingen tralla du bygger va? Annars ser de seriöst ut så fortsätt så!
Ska ha en liten nr plåt som jag intergrerar i stötfångarn Nopp ingen tralla..ska reggas som vanlig pickup Man tackar
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
HJÄLP..har beslutångest,Vill ha tre bakparti om jag ska ha 960 bakparti Eller som början helt slätt bakparti eller låta bygget stanna upp Tills man har fixat S70 bakparti.. Va säger ni?????? Va är finast,bäst,lättast,svårt mm?? Beslutångest på RIKTIGT...HJÄLP
HJÄLP..har beslutångest,Vill ha tre bakparti om jag ska ha 960 bakparti Eller som början helt slätt bakparti eller låta bygget stanna upp Tills man har fixat S70 bakparti.. Va säger ni?????? Va är finast,bäst,lättast,svårt mm?? Beslutångest på RIKTIGT...HJÄLP
varför inte 850? men det såg bra ut med 960 tycker jag
varför inte 850? men det såg bra ut med 960 tycker jag
Vet ej..skulle vilja ha S70 men då stannar projektet upp en stund,pengar växer ej på träd
jag tyckte att 960 baken såg ut att sitta fint! men vad som är lättast de vet jag inte
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.