Dom var lika provade att få loss delarna Släppte en bult i länkarm o bort med krängningshämnaren släppte motor fäste men inte fick jag bort det ändå Måste bort med framskärmen o huvsidan o bort med båda bultarna till övre länkarmen Det får vänta till vintern.
Vad är det för en stolle som byggt in det så!? Haha! Skönt dock att det var rätt delar, men är det inte en ny pump, inget som går på garanti?
Dom var lika provade att få loss delarna Släppte en bult i länkarm o bort med krängningshämnaren släppte motor fäste men inte fick jag bort det ändå Måste bort med framskärmen o huvsidan o bort med båda bultarna till övre länkarmen Det får vänta till vintern.
Vad är det för en stolle som byggt in det så!? Haha! Skönt dock att det var rätt delar, men är det inte en ny pump, inget som går på garanti?
Vet inte vem det kan vara det är nog någon som vill ha så många tillbehör men att det inte finns plats för det Kompressorn är ny o aldrig inkopplad men den är inköpt 2014
Blir till att byta bromsskiva fram bultarna släppte i navet sitter 12 bultar och slog sönder 5 st skruv infästningar på skivan
Har kört en ca70mil med den och tyckte att den är känslig i ratten Bokade en framvagnsinställning till försökte att få till en bättre köregenskaper men det blev till det värre. Bokade en ny tid igen för att ställa om den igen
Byta garage som är såå roligt, bara tanken på att börja röja i allt man har gör ju att man drar sig för det, är inte alls avundsjuk. Men gott att du hittat nytt, för var skulle man annars husera allt!?
Byta garage som är såå roligt, bara tanken på att börja röja i allt man har gör ju att man drar sig för det, är inte alls avundsjuk. Men gott att du hittat nytt, för var skulle man annars husera allt!?
Det blir tråkigt att packa efter 12år men det ska bli skönt att slipa den hyresvärden som bor på kontoret bredvid lokalen så det är värt det
Håller på o kör grejer o det var mycket prylar man har Fick tillbaka mc efter lämnat in för att designat dekor på mina packväskor på mc Vill inte ha helt vita för att det inte var snyggt
Ja det tar en massa tid att få allt i ordning, men när det väl är gjort och allt är i ordning så är det så mycket roligare och trevligare att lägga tid på bilarna!
Ja det tar en massa tid att få allt i ordning, men när det väl är gjort och allt är i ordning så är det så mycket roligare och trevligare att lägga tid på bilarna!
Håller med dig Har svårt att jobba med bilarna när man får leta efter verktygen hela tiden det är inte min grej