Får bli en liten Uppdatering nu då, Har inte gjort så mycket, har varit på en minisemester till ullared med sambon o lite sånt,
Blev inte mycket inne på Gekås, men lyckades göra av med lite slantar inne på Ullared Digital
En Portad låda på ca 35-40liter ifrån GAS, blir bra mycket bättre än min hemmabyggda,
Fick även byta ut mitt gamla jensen 300w emot ett magnat mono edition 1400watt, kan säga att skillnaden blev enorm, kan fan inte se nåt i innerbackspeglen när man trycker på
Min lilla Set-up nere i baljan, har tänkt snygga till här en dag, men... det som inte syns har man inte ont av...
Slutresultat, funderar på att bygga så att steget och konding blir placerade till höger om Basen, får nog skissa lite på detta tror jag,
Blev lite Bröligt i bilen när man ligger 140-150 i 2 timmar till ullared, så fick bli att montera en liten ljuddämpare här på mitten
Biltema 3" 250mm fullflödes dämp blev hur bra som helst, all resonans i bilen försvann, och tycker man hör mer ljud bakifrån än innifrån
Så här blev laddtrycksmätaren, blev ruskigt bra
max ladd låg runt 0,9-1,0 bar
Hur mycket ger steg 3 chipning?
Passade även på att byta ut pluspolen, tyckte det såg inte vidare fint ut med kabelsko på kabelsko ;P
Tur var väl det, Huvudplusen har nog sett bättre dagar,
Mycket bättre , Volt mätaren visar även nu runt 13,5Volt ist för 12,2 som innan, så lite strömfall har där nog förekommit
Det var allt för denna gången,