Det är en PV-ratt i alla fall, så antingen PV544 eller Duett 210. Då Duett nämnts redan tidigare så tror jag på PVn. Jag hade hoppats på en PV-kaross lite här tidigare så hoppas jag har rätt.
Korrekt!!! Lägger upp fina bilder på den när jag är hemma igen
Kan bli najs. Bort med huv, front o framskärmar o rodda skiten ur den, hehe. http://www.oldtinrods.com/images/LB/ind … frames.jpg En ram med detta stuket och en stel framaxel från någon lastbil eller liknande för att klara vikten.
Har redan fram och bakaxel
Ritat ramen också ^^
Putteliten skrev:
Djo skrev:
Skulle jag vara du skulle jag spara på papprena till pv,n så det inte blir något krångel vid registreringarna.
Han behöver ju inte ha några papper på den eftersom att det kommer reggas som hemmabyggt fordon. Då är det nyregistrering som gäller...
Så är det! Antingen gör jag mig av med papperna eller så får jag skrota den, men det ska visst vara attraktivt med giltiga papper till såna här så om nån behöver så säljer jag i första hand
Såg att någon nämnde denna tråden i kommentarsfältet till Bilsport på Facebook, riktigt roligt att veta att man inte är den enda som är riktigt hypad över detta!