3447
Sök

Uppkörning imorgon!Hjälp!

Linköping
181 Inlägg
26 november 2006
Trådstartare
Tjena har uppkörning imorrn skulle behöva lite tips o hjälp vad man kollar på tex invändig o yttre kontroll osv..
Sen undrar jag en sak om invändiga kontrollen.Ska man kolla tutan med? har hört från vissa att man ska det och av andra inte .

Tack i förhand

329 Inlägg
26 november 2006
mumin1 skrev:
Tjena har uppkörning imorrn skulle behöva lite tips o hjälp vad man kollar på tex invändig o yttre kontroll osv..
Sen undrar jag en sak om invändiga kontrollen.Ska man kolla tutan med? har hört från vissa att man ska det och av andra inte .

Tack i förhand

Japp på den ena av de två kontrollerna, nämligen den du nämner, inne i bilen! Bara en dutt på han räcker smile

30 Inlägg
26 november 2006
Det är inte alls säkert att du får göra allt det där heller. När jag körde upp en gång så fick jag ENBART testa tutan tongue

4 571 Inlägg
26 november 2006
Verkar som man oftast slipper kontrollen.

Det jag fick göra vara att kolla bromsarna samt tutan en snabbis.
Och självklart ställa in stolen, speglar osv men det gör man ju för jämnan ändå.

Linköping
181 Inlägg
26 november 2006
Trådstartare
okej tack för tipsen bara hoppas man klarar det smile ända ja känner mig osäker på är kontrollerna man ska göra är mkt o komma ihåg tycker jag då tongue men får man som ett papper när man gör en kontroll eller säger han bara nu ska du göra en yttre kontroll av lysen osv.. ?

259 Inlägg
26 november 2006
Jag behövde inte göra någon kontroll när ja hade min uppkörning, körskole läraren sa att det kvitta.

Lycka till imorgon då, ta de lungt så ska de nog gå bra wink

Sleeper
3 084 Inlägg
26 november 2006
han säger vad du ska testa så typ styr, broms servo, värme, handbroms färdbroms backspeglar nackstöd om det ligger grejor i bakrutan etc men du kommer inte behöva göra allt skulle jag tro.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Linköping
181 Inlägg
26 november 2006
Trådstartare
okej tack så mkt big_smile pratade precis om detta med polaren han sa som du Sushikocken  ungefär,att man inte behövde kolla allt för det gjorde ej han .

911 Inlägg
28 november 2006
Hur gick det då ? klarade du uppkörningen ?

pic up the phone, wazzzaaa

911 Inlägg
28 november 2006
ewrs skrev:
Man skulle ju kunna ta det här som att han är ute och kör för glatta livet och inte har tid med oss på garaget. smile

yepp ^^ d skulle nog jag också göra big_smile hehe

pic up the phone, wazzzaaa

46 Inlägg
16 augusti 2009
Jag var tvungen att göra hela inre kontrollen när jag körde upp och det gick bra tongue men det var ju -07.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
16 augusti 2009
och tråden var ett år gammal redan då

2slow

1 722 Inlägg
16 augusti 2009
haha 3 år sen den här "blev" till

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

4 005 Inlägg
16 augusti 2009
Fail

I got Dubs!
2 423 Inlägg
16 augusti 2009
enda jag fick göra var vindrutetorkare,ändra intervall o spola tongue

518 Inlägg
16 augusti 2009
TRÅDEN ÄR ASGAMMAL. lås den vetja.

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

Fd Bannad
657 Inlägg
16 augusti 2009
Jag fick inget körkort sist jag försökte.

det är helt okej att skicka brev, köpa rosor och tända ljus för mig om ni känner att det känns rätt...........

om ni inte gör det är ni onda, gud ser er.......

Märkesbög

5 089 Inlägg
Sleeper
3 084 Inlägg
17 augusti 2009
HAHAHA detta gjorde min dag litegrann tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

118 Inlägg
17 augusti 2009
hmm.. lite roligt faktiskt.. smile man kan ju även undra om killen fick sitt körkort eller inte.. det svarar han ju aldrig på smile

allt är till salu för rätt pris..

Sök