Borde vara lugnt med 2 rutor. Så gör man ju om man har bil och släp i alla fall. Oavsett hur stor bilen är så borde man få parkera. Så länge det inte stör trafik eller liknande.
P-lisan borde ju iaf förstå att någon med limo omöjligt kan parkera i endast en ruta och därför kan du va lugn
Det är inte helt omöjligt, än är inte den sista idioten född ! Finns folk till allt.
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Min limousiner har jag lyckats stuva in i rutorna. Alla 4 hjul innanför. Dock sticker ju överhängen ut. Lite bökigt att fickparkera men det går det med. Med släp är det lite svettigt i vissa situationer
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
Min limousiner har jag lyckats stuva in i rutorna. Alla 4 hjul innanför. Dock sticker ju överhängen ut. Lite bökigt att fickparkera men det går det med. Med släp är det lite svettigt i vissa situationer
Ok kan vara lugn då
För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.
Tänk så här stora långa bilar tar altid 2 platser sj försöker jag snika till mig 2 platser då min är 5900mm lång värsta fall brukar jag dubbel parkera . För att mina dörrar är rätt långa . Jag vill inte buckla till bilen i jämte :-) finns det tillfälligt tom parkering i jämte så försöker parkera i mitten Av dom 2 parkeringarna . Min bil täcker än hel ruta så värt o ta steget över A :-) oftas limo ställer sig mitt vid ingång vid på och av stigning . Men ta du 2 platser blir dom sura andra trafikanter så låt dom bli det . Störst går först :-)
Har för mig att man inte får ta upp 2 rutor på längden Igentligen men enbart hjulen på fordonet behöver bara innanför rutorna tyckte jag mig läsa på någon husbilssida. Sen vet jag inte vad.p-vakten tycker om en dubbelparkering med en för lång bil.
Har för mig att man inte får ta upp 2 rutor på längden Igentligen men enbart hjulen på fordonet behöver bara innanför rutorna tyckte jag mig läsa på någon husbilssida. Sen vet jag inte vad.p-vakten tycker om en dubbelparkering med en för lång bil.
om man tar min bil som är 6,1m lång och 2,35m bred så behöver jag 4 rutor för att kunna parkera vettigt. så om man råkar ta 2 rutor ser jag inte som ett problem
min jobbebil kör jag hem med ibland och den är 5998cm lång... inga problem med lapplisorna här och dom är är alla födda av satan och urspottade ur helvetet !
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)