2728
Sök

Erfarenhet av dackleader.se

23 Inlägg
19 maj 2014
Trådstartare
#1
Nån som handlat från denna sida? Har väldigt billiga däck i den dimension jag letar efter, men det verkar vara svårt att hitta information om sidan. Hemsidan ger ett litet oseriöst intryck... Ser också ut att vara en tysk sida

1 861 Inlägg
19 maj 2014
#2
Kikat på Dackonline.se? Har ingen erfarenhet av den där sidan men tänkte tipsa om en annan in case of!


Renovering/film
129 Inlägg
19 maj 2014
#3
Dackonline är också tyskt. Finns många sådana sidor, om du kollar längst ner så ser du att dom vänder sig till väldigt många länder, därför kan det upplevas oseriöst. Jag har handlat från flera sådana sidor och det har gått mycket bra.

Kände inte till sidan du länkade men har däremot handlat från dackonline. Fick däcken hemförda av posten. (Bor på landet).

Golf MK1 Cab Engine Detailing
Renovering, detaljering av motor, styling mm.

1 861 Inlägg
19 maj 2014
#4
Däckonline är underbart! ^^


23 Inlägg
19 maj 2014
Trådstartare
#5
vet om däckonline och har bra erfarenheter av den sidan. Men däckleader.se verkar liga snäppet under däckonline i pris. Skulle nästan spara 1000kr på fyra däck. Till exempel kostar dunlop sport maxx rt 1030kr på dimension 225/40/18. normalt pris är drygt 1200...  sökte på engelska versionen tyreleader.co.uk och de flesta verkar nöjda så det kanske är värt ett försök...

1 861 Inlägg
Renovering/film
129 Inlägg
19 maj 2014
#7
YEE skrev:
vet om däckonline och har bra erfarenheter av den sidan. Men däckleader.se verkar liga snäppet under däckonline i pris. Skulle nästan spara 1000kr på fyra däck. Till exempel kostar dunlop sport maxx rt 1030kr på dimension 225/40/18. normalt pris är drygt 1200...  sökte på engelska versionen tyreleader.co.uk och de flesta verkar nöjda så det kanske är värt ett försök...
Jag tycker att man ska våga chansa. Sen är dackonline ett säkrare kort.
Jag skulle spara 120kr på 4 däck så för mig var det inte någon skillnad. Dom däck jag har nu var ca 30kr dyrare per styck på dackleader.

Jag tror det kommer gå bra och önskar dig lycka till! smile

Golf MK1 Cab Engine Detailing
Renovering, detaljering av motor, styling mm.


Sök