Jag vill köra lågt men är alldeles för bekväm och för okunnig för att laga sönderslagna delar. Så air is the way to go för min del. Detta är projekt nr2 med luftfjädring i min ägo. Enjoy! cizla @ Instagram
Årets evente - Bug Run - närmar sig verkligen med stormsteg! Bilen har lagom tills detta börjat krångla, låta konstigt, går otroligt ojämnt, bromsar som tjuter och gnisslar med mera med mera. Men istället för att kanske a tag i detta gör jag som vilken annan (tjej kanske) människa och sätter igång med lite invändigt pyssel. Idag plockades innertaket ner och påbörjade sin förvandling. Det är inte helt genomtänkt kanske... Men får jag som jag vill kommer det bli awesome, iaf i mitt huvud haha. Vad resultatet blir kan som med allt, variera.
Sådär, då var vi hemma från årets Bug Run. Trots halv storm nästan hela helgen har det varit otroligt roligt. Det är alltid för och nackdelar med dålig uppslutning på såna här event så klart. Tvättkön var inte 10km och toaköerna var hanterbara, det är de absolut viktigaste sakerna Här är lite bilder som har tagits på bilen. Upphöjd på nästan alla och skitig as fuck, men here we go! Tack till: Daniel Levin, Addes Foto och Michael Björstig
Då har det gått ett år sedan senaste besiktningen. Förra gången fick jag nån etta, men sådan tur hade jag inte nu! Hade hoppats på att glida genom med luften, men tjejen på station kunde sitt jobb och var duktig egentligen med sin tvåa.. *mumel mutter* men det är enkla "fel" och jag ska nog prova att regga den. Så wish me luck! Det var ett tag sedan jag la upp nya bilder, så här kommer ett gäng. Jag väntar än på att få kontrollstyrning installerat, men jag hoppas att det löser sig innan säsongen är slut.
Jag var en snabbis på Skara stadsträff i lördags. Lika trevligt som förra året, men enda tråkiga var att jag och gubben dök upp sent och fick inte stå på några bra platser -.-' Men tre bilder knäpptes iaf! Enjoy.
Hej alla! Nu var det ett bra tag sedan det hände något med denna lilla bil. Anledningarna är många, men körförbud i kombination med en failad regbesiktning är till störst grund. Tanken är nu att få undan den till vinterförvaring så fort det går och under vintern kanske göra lite förändringar. Jag har pratat till och från under sommaren om att slopa projektet helt, göra som med passaten, plocka ner allt och sälja. Men jag gillar bilen och den har än så länge fått fin uppmärksamhet och fungerat bra rent allmänt. Men är någon seriöst intresserad av bilen eller luftkittet så är allt till salu.
Ta hand om er så kanske det kommer upp lite mer info under vintern, annars hörs vi till våren!
Hej alla! Nu var det ett bra tag sedan det hände något med denna lilla bil. Anledningarna är många, men körförbud i kombination med en failad regbesiktning är till störst grund. Tanken är nu att få undan den till vinterförvaring så fort det går och under vintern kanske göra lite förändringar. Jag har pratat till och från under sommaren om att slopa projektet helt, göra som med passaten, plocka ner allt och sälja. Men jag gillar bilen och den har än så länge fått fin uppmärksamhet och fungerat bra rent allmänt. Men är någon seriöst intresserad av bilen eller luftkittet så är allt till salu.
Ta hand om er så kanske det kommer upp lite mer info under vintern, annars hörs vi till våren!
Då var ett kapell i storlek L införskaffat och imorgon ska bilen hopps igång och få flytta in i sin vinterboning! Ska bli otroligt skönt att veta att den står tryggt detta året också. Med lite tjat och aningens schyssta polare går det mesta att lösa. I detta fall en bra kompis med en pappa som äger en maskinhall
Fastställda planer i vinter är service samt omlackering av fälgar *dandandaaaa* Uppdatering kommer eftersom!
Nu har det varit tyst här ganska länge, men det har en anledning. Jag har bestämt mig för att lägga ner "projektet" med mk2:an och börja med någonting annat inför denna säsongen! Jag inleder med att hämta nya fälgar i morgon, så får vi se hur det slutar!
Bilen är nu till salu, dock UTAN luften. Fälgar med bra däck runt om och full skinninredning med svart matta ingår. Det säljs alltså inte separat. Riktpris 16.000kr
Här går det undan! Ska åka och kolla ny bil på lördag, har jag tur så kanske jag äntligen kan få äga en lila bil det hade ju varit super nice ^^ wish me good luck!
Här går det undan! Ska åka och kolla ny bil på lördag, har jag tur så kanske jag äntligen kan få äga en lila bil det hade ju varit super nice ^^ wish me good luck!