Haninge bilträff i samarbete med: Team Route 73 Håga locals Team full rulle
Tack till Christoffer m som står för grillning!
Mötesplats: Jula parkeringen vid port-73 (stor parkering) Ligger precis vid motorvägen/väg73. Avfart Handen Nynäsvägen 21c 13640 handen
Placeringen är allra längst bort vid Jula, vi försöker parkera prydligt bredvid varann så det blir lite sammanhållning, och kom ihåg inget lek bland andra bilar!
Kanon bra initiativ! Tror denna träff kan bli riktigt bra .Tyvärr är min bil inte färdig än med ska träffen vara varje fredag så dyker jag upp med den vid en senare träff Lägg upp evenemanget på facebook så dyker nog ganska många upp
Ja jag tänkte att det vore kul fredagar finns det inget söder Stockholm. finns i jakobsberg bara, sen lördagar finns kungens kurva träffen, och den ville vi inte konkurera med :p Ja vi ska ha den varje fredag! Nu blir det kl 21 men sen nästa vecka så tror jag vi kör. Kl 20.
Att ha träffen i handen vid port-73 blir nog väldigt bra också, nynäsvägen är ju skoj att köra på lätt att hitta
Nu på torsdag kl 20 kommer vi ha träffen då det är midsommar på fredag. Självklart kan man komma dit på fredag ändå (men räkna inte med att det blir många). Nästa vecka kör vi som vanligt
Ikväll är det riktigt fint väder! Grill kommer finnas på plats. Ni som inte åkt till Power meet kan komma till Haninge Träff som vanligt mellan 20 och 22, sedan kanske vi hittar på något