Bojjann skrev:De var riktigt trevligt, mycket bilar och folk. De ända dåliga var väl dom där fårskallarna som slänger glasflaskor på en parkering.
JimmyAndersson skrev:Jag upplevde detta som en av dom bättre på länge Kändes inte som om det var jättefylla där Inte vad jag märkte Mycke folk och bilar Fast jag gillar inte Ikea parkeringen så mycket men man får ju anpassa sig till massan
Bojjann skrev:JimmyAndersson skrev:Jag upplevde detta som en av dom bättre på länge Kändes inte som om det var jättefylla där Inte vad jag märkte Mycke folk och bilar Fast jag gillar inte Ikea parkeringen så mycket men man får ju anpassa sig till massan Njae, såg inte så mycket fylla heller, men de small bra när jag gjorde en glasflaska till ett pussel :p
PerArne skrev:Sista lördagen varje månad i P-huset?
olivwer skrev:ja det låter ju bra med en i månaden, och man kanske skulle kunna köra på olika platser runt om i sundsvall?
_Glenne_ skrev:Var inte där själv då jag tråkigt nog vart kvar i gävle på jobb den helgen, men snubblade över ett filmklipp på youtube om herr PerArne ville se https://www.youtube.com/watch?v=wHZyXiCUvnE