3457
Sök

Nån som har handlat eller känner nån som har handlat på www.speedart.se

7 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
#1
Såg att de va väldigt billigt me styling delar
men undrar mest om passformen är bra på grejjerna
men man får aldrig tag i dem ju, skickat massa mejl men ingen svarat!

16 Inlägg
27 november 2006
#2
Har inte handlat där och skulle inte göra det heller.
Att inte svara på mail, trots flera försök är en stor varningsflagga. Inget telefonnummer finns, ingen kontaktinformation överhuvud taget förutom en ynka mailadress som ingen svarar på.
Dessutom kan man inte ens ha en ordentlig hemsida. Ser ju amatörmässig ut samtidigt som du inte ens kan handla online utan måste maila en order.
Så om jag vore du, beställ inte där!


4 571 Inlägg
27 november 2006
#3
Mailat dem med men inget svar =/


7 Inlägg
27 november 2006
Trådstartare
#4
nää eller hur, knns inte som den mest seriösa sidan direkt, men de va bra billigt annars, men passformen lär ju vara världssämst också!

lundwall
27 november 2006
#5
speedart.se är redan avhandlat i http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=28714

Läs där för olika uppfattningar om sajten.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 november 2006
#6
Ska nog "testa" sidan sen smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

592 Inlägg
29 november 2006
#7
Provade också mejla dem men inget svar :S

2much.fi
Accessories for your DSLR

15 Inlägg
30 november 2006
#8
ja jag har... kolla in min rieger rs4 kittat.... 100% passform, men dyrt som fan... lycka till mvh.

allt ska vara perfekt.....

LillNaisarn
30 november 2006
#9
jag har då mailat och fått BARA trevliga svar och dom har då varit hjälpsamma åt mig, det kan också vara mycket då som jag fattat det att de är ett nystartat företag wink
finns en tråd om detta företag som en postade... bara läsa = possetiva grejjer smile

JapsRacer!
198 Inlägg
4 januari 2007
#10
Ngn på zatzy fick sitt IC kitt därifrån. Men det tog lite tid.


2 Inlägg
4 januari 2007
#11
Er det noen som har gode erfaringer med ChipCenter i Vexsjø??

Kjøpte et sett H&R senkesettfjærer i 2003 til min Saab 900 Turbo og var en fornøyd bruker frem til i år. Da viste det seg at en fjær fremme og en fjær bak hadde brekt på flere steder på grunn av rust. Jeg klaget på levetiden og fikk bekreftet at dette var en garantisak. Det var i Juni 2006. Siden har det vært flere email frem og tilbake med lovnader om at fjærene kommer snart. Nå har vi begynt på 2007 og enda har ingenting skjedd! Nå svarer de ikke på email fra meg heller..

Dette til orientering om noen tenker å handle med ChipCenter.


Sök