Tjenare tänkte göra ett litet projekt om när jag renoverar min b230fk motor till min 940. Har börjat plocka ner den lite så det kommer några bilder snart
ja:/ men den verkar ha hamnat i rätt händer, för när jag såg den på annons så tror jag inte stänkskydd osånt va lackade?
Nä det jag har gjort är fixat 4 lackade stänkskydd, r-vinge, turbogrill, tonat rutorna, lite mätare i a-stolpen, lackade handtag kåpor sen fixat 531 topp me kg2t kam Den va typ orginal med mk18 när jag köpte den
De är alltid kul när någon ska renovera en motor Det ska följas Men har du tänkt att "trimma" den samtidigt eller?
Jodå det är alltid roligt nja ska bara viktbalanseras och ny lager så rätt orginal men den motorn som sitter i 940 nu ska bli trimmad med h profils stakar smidda kolvar och sånt de kommer sen när denna är klar
De är alltid kul när någon ska renovera en motor Det ska följas Men har du tänkt att "trimma" den samtidigt eller?
Jodå det är alltid roligt nja ska bara viktbalanseras och ny lager så rätt orginal men den motorn som sitter i 940 nu ska bli trimmad med h profils stakar smidda kolvar och sånt de kommer sen när denna är klar