Tja!
Ja som sagt d24an började ju krångla dagen innan ccw när jag skulle ställa på pumpen, han va lite svår startad redan på dagen den dagen men tänkte inge på de, iaf så är de löst nu iaf, tröttna på skiten och plocka ur armaturen tog tryckluft och tacksamt ledningarna under bilen medan min far fick kika vart de läkte och mycket riktigt så läckte de vi två skarvar, så drog åt dom två slangklämmorna och sen gick han som en dröm igen!
samma kväll så va jag ute och åkte lite, träffa några polare vid max så stod där och snacka medan bilen va på, sen small de till uta bara helvete och varmt om benen blev de, ja då sköt jag en kylar slang mellan kall starten och värme paketet, fläkten paja ju förut så hade glömt de, trodde först den koka men hade de varit sånt tryck så tycker jag att den borde ha skjutit sängarna på kylaren först så byte den där slangen som gick sönder och sen starta den hur fint som helst igen så koka gjorde den inte! Jaja jag modda dit en b230 fläkt så nu är kan man stå stilla utan att tänka på att den kokar
dagen efter allt de där så gjorde jag ett försök att ta dem till Stockholm och fan jag lyckades, helt utan problem, blev fan stolt :p så nu står d24an i Stockholm och ska bara fixa ladd problemet, bilen laddar bara 10 v av nån anledning så den orkar inte ladda batteriet
annars går den bra och funderar på att sälja den :o är sugen på en med turbo nu
En liten bild på när jag kom fram till Stockholm och som den ser ut i dags läget, synd att 18" inte va mina så får leva med plåtisar med tanke på att jag är student!