2572
Sök

vad gör man när ens polare inte är bilintresserade

2 594 Inlägg
30 november 2006
Trådstartare
#1
hej sen 2år tillbaka flyttade jag till en ny stad skaffat nya polare men ingen av dom är ett dugg intresserad av bilar eller styling dom tycker jag är sjuk i huvet om jag skulle köpa en vinge för 2.000 vilket jag tycker är synd sad va gör man när man inte känner så många?

177 Inlägg
30 november 2006
#2
försök och träffa lite nytt folk och då kanske du hittar nån med samma intresse smile

362 Inlägg
30 november 2006
#3
vaalle skrev:
försök och träffa lite nytt folk och då kanske du hittar nån med samma intresse smile
Men Precis, Å i Sundsvall finns de GOTT om motortokar smile


Folkrace åkarn
47 Inlägg
30 november 2006
#4
känner samma sak... pluggar bil system teknik i arjeplog och alla gillar bilar å snacka om dessa dagligen, men när jag far hem då finns det ingen som är ett dugg intersserad av bilar. små jobbigt å vissa tycker att man är dum som köper massa grejjer till bilen


177 Inlägg
30 november 2006
#5
Jag har två polare som jag umgås med dagligen,båda är motorfreaks smile
mina andra polare är inte så värst intresserade men det går o umgås med dom oxå,fast då får man snacka andra saker än bilar då dom inte förstår så mkt.

2 594 Inlägg
30 november 2006
Trådstartare
#6
vaalle skrev:
försök och träffa lite nytt folk och då kanske du hittar nån med samma intresse smile
jo blev bekant me en kille som höll på mycke me styling till sin volvo där jag bodde men han va tvungen å flytta pga jobb=( men kan man gå me i nån klubb eller så?

177 Inlägg
30 november 2006
#7
ghost_boy83 skrev:
vaalle skrev:
försök och träffa lite nytt folk och då kanske du hittar nån med samma intresse smile
jo blev bekant me en kille som höll på mycke me styling till sin volvo där jag bodde men han va tvungen å flytta pga jobb=( men kan man gå me i nån klubb eller så?
kolla runt om det finns någon klubb i närheten och i såfall så är det bara och gå me smile

FreddeK
2 december 2006
#8
häng på den lokala raggarparkeringen=)

268 Inlägg
2 december 2006
#9
har den turen att jag har ett par kompisar i klassen å en i parallellklassen som e lika bilgalna som mig smile de e ju bilsnack 24/7 å alla andra i klassen klagar för dom hör bara oss snacka bilar tongue


terazzi
2 december 2006
#10
har samma problem,eller ja både ja och nej!!
Har ganska många som är intresserade av det och sen har vi några som inte alls är intresserade.
Men man kan inte snacka bilar 24/7 big_smile haha men tröttnar efter ett tag,skönt göra annat ibland med fast ens största intresse är ju självklart bilar smile

73 Inlägg
2 december 2006
#11
om du nu bor i svall så har du nog missat det som var sosc.se - de finns även här i forumet då de lagt ner sin egen website. där kan du nog lära känna en del bil tokar..

sedan så gäller väl MAX parkeringen alla helg kvällar & ev. parkeringen borta vid Lidl på kajen..

så kör ut med bilen ikväll så lär du nog se en del finare bilar.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 december 2006
#12
bor själv i sundsvall å jag måsye då säga att de finns många motor intresserade människor här... nästan alla av mina polare är motor intresserade... sen finns de väll nåra data nördar oxå men endå smile


sen är de väll bara hänga vid max/hamnen på lördag kvällarna så lär de nog ordna sig wink
Senast redigerat av volvo_glenne (2 december 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

FreddeK
2 december 2006
#13
Ta med polarna till gatebil på mantorp i sommar och blir dom inte intresserade då så kan du byta polare!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
2 december 2006
#14
Jag har samma problem... verkar vara svårt att hitta likasinnande tur att garaget.org finns


Bmw osv..

12 086 Inlägg
2 december 2006
#15
Jag blir frustrerad när jag träffar bilointresserade människor.. lixom förstår inte hur en man inte kan tycka bilar är ointressanta =P

SSS -12
3 217 Inlägg
2 december 2006
#16
JapMax skrev:
Jag blir frustrerad när jag träffar bilointresserade människor.. lixom förstår inte hur en man inte kan tycka bilar är ointressanta =P
Vågar hålla med, folk kan sitta flera timmar och spela data, men de kan inte göra roliga saker som att pilla med bilen och köra runt... Förstår mig inte på dagens samhälle!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

.......
2 655 Inlägg
2 december 2006
#17
JapMax skrev:
Jag blir frustrerad när jag träffar bilointresserade människor.. lixom förstår inte hur en man inte kan tycka bilar är ointressanta =P
håller med jag me tongue

FreddeK
2 december 2006
#18
haha håller med er allihopa=)) bilar är ju livet!

Sleeper
3 084 Inlägg
2 december 2006
#19
Bilar är inte allt!!!...
Det finns ju sånt som går på två hjul också >big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

FreddeK
2 december 2006
#20
Sushikocken skrev:
Bilar är inte allt!!!...
Det finns ju sånt som går på två hjul också >big_smile
japp bilar som går på bakhjulen=) haha


Sök