2474
Sök

vad gör man när ens polare inte är bilintresserade

Corradotjejen med tyskstuk..
14 Inlägg
2 december 2006
Å jag som tjej får bara en konstig blick å "knäpp" stämpel när man pratar med andra tjejer som inte är intresserade av bilar.. Tacka veta jag killar.... De finns oftast lite här å var å är man tjej å bil- å mcintresserad så får man uppmärksamhet.. Vilket jag tycker är kul... Vad annars...

Jag behöver inte inledas i frestelse. Jag kan gå själv.

2 594 Inlägg
4 december 2006
Trådstartare
volvo_glenne skrev:
bor själv i sundsvall å jag måsye då säga att de finns många motor intresserade människor här... nästan alla av mina polare är motor intresserade... sen finns de väll nåra data nördar oxå men endå smile

sen är de väll bara hänga vid max/hamnen på lördag kvällarna så lär de nog ordna sig wink

he he ok då skall jag göra det smile brukar stå vid mcdonalds i bland och spana in snygga bilar som drar förbi

Sleeper
3 084 Inlägg
4 december 2006
Freddeponken skrev:
Sushikocken skrev:
Bilar är inte allt!!!...
Det finns ju sånt som går på två hjul också >big_smile

japp bilar som går på bakhjulen=) haha

Oj... menade givetvis 1! big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 113 Inlägg
4 december 2006
alla har ju inte samma smak tack å lov smile men man ska ju inte bli ovänner för bara det..
dom får acceptera att du gillar bilar och du får acceptera att dom e fjollor hahha.. skämt

Semper Fi

171 Inlägg
4 december 2006
är oxå från sundsvall å det är väll nere vid max dom flesta träffast freda/lörda kvällar
vad åker du för bil då så ska ja hålla lite koll påre

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

2 594 Inlägg
4 december 2006
Trådstartare
bonden_ skrev:
är oxå från sundsvall å det är väll nere vid max dom flesta träffast freda/lörda kvällar
vad åker du för bil då så ska ja hålla lite koll påre

jaha kul jag har dels gulbubblan men den är avställd nu inför vintern sen kör jag en olivgrön volvo V70 T5 det står turboprefomence club i rutan sen är det svarta usablinkers och svart grill samt blåa dimljus,lägger upp lite bilder sen

171 Inlägg
8 december 2006
haha äre dure? tongue höll på å hetsa dig me min äkliga klappsänkta gröna 240atomat  i sommras isf om de ä den tongue

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

Sök