ja fy fan vilka bekymmer man har. Får ta att byta oljetråget på växellådan då det är sprucket, byta flexplatta och startmotor då de verkar vara fel på det och det jävla slipandet, svårt att få det bra även om man klossar allt. finns det någon billackerare här som kan ge lite tips på slipning?
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 538 Inlägg
15 december 2015
Det är inte chimsning av starten då? Skit i spackel & lack , satsa på de du tycker är kul ;-) Blås på nån grundfärg till sommaren & kör, slipa & lacka nästa vinter :-)
Senast redigerat av farbrorbozze (15 december 2015)
Det är inte chimsning av starten då? Skit i spackel & lack , satsa på de du tycker är kul ;-) Blås på nån grundfärg till sommaren & kör, slipa & lacka nästa vinter :-)
Visdomsord som jag seriöst ska ta del av! :-)
Men hörreni, krom firma tokletar jag efter, behöver kroma dragster prylar..
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 538 Inlägg
16 december 2015
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
har fått tips tidigare (nåt år sedan) om en som förmedlar till Polen, du kan få info i PM
en liten uppdatering kanske kan vara på sin plats?
Nu ligger alla bilder blandade karossen är färdig, sköt 350in då oljepickupen lossnade så jag hämtade en nybyggd 454 och klämde i istället, nu väntar karossen på slipgrund och lack
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
Jahaja! Inte så mycket att fota precis då det bara är slipning och spackling mm men nu ska äntligen bilen in på lack efter mycket om och men! Varit ett satans slit med detta skrot till folkracebil! Men nu börjar det roliga!