Hejsan jag söker bashögtalare med låda och vill ha några förslag på vad man skulle kunna köpa för basar vill helst ha 12or för jag lyssnar på all slags musik:) så skulle vara tacksam för svar
Hejsan jag söker bashögtalare med låda och vill ha några förslag på vad man skulle kunna köpa för basar vill helst ha 12or för jag lyssnar på all slags musik:) så skulle vara tacksam för svar
Leta runt på olika bilstereoshops på nätet så hittar du nog något. Finns ju väldigt mycket. Sen beror det ju på hur mycket du vill lägga.
Beror också på dina krav, välljud spela högt eller både och. Vill du vara värst eller duger kioskdunk.
Hej Vad får det kosta? Vad ska du driva dem med? Vad har du för bil?
Med vänlig hälsning, Putte
www.pmshopen.se, webb samt butik i Solna på Johan Enbergsv. 2
Även på Facebook
Ja max 6000 tusen , nåt steg som passar till Har en 240 just nu men ska köpa en kombi bil sedan har tittat påJBL GT5-2402BR 2x12 tum Men ville höra vad andra ha för åsikter och tips
Leta runt på olika bilstereoshops på nätet så hittar du nog något. Finns ju väldigt mycket. Sen beror det ju på hur mycket du vill lägga.
Beror också på dina krav, välljud spela högt eller både och. Vill du vara värst eller duger kioskdunk.
Ja men de jamen typ max 6000 men allt runt om kring är ju okejj, både värst och ska spela bra men kom gärna med förslag:)