Renovering av en golf mk1 Gti. Allt blir gjort från grunden till toppskick. Den kommer utrustas med bur ocg berg cup kit och annat godis. Motor blir kanske original i första etappen. Den som följer för se :)
Yo! Nu var det dax för mig att styra upp en byggtråd. Kom över en fräsch mk1:a som jag tänkte fixa till. Det som kommer göras är: Nylack Renoverad gti motor med lite godis. Bur mm
Har pysslat ihop en 1,6L motor som jag tänkte slänga i och bygga en annan motorn på sidan av men nu blir det nog en annan på engång nu när ändå vintern står och knackar på dörren!
Va ner en sväng till garaget och pysslade lite. Slipade ner fronten för att kika läget under lacken, hittade några gammla stenskott som blivit en liten rost fläck, så fronten blev från det här
Blev inte super mycket synliga saker med golfen idag. Gjort lista på saker som ska inhandlas och klurat på vart jag gömmer alla rör och sladdar så det inte blir synligt sen. Svettsade lite onödiga hål och gjorde lite plåtar till motor rummet iaf!