Ska försöka
Porsche 944, en grymt bra bil men du får ingen fräsch för 40 000 idag. Priserna på dessa har gått upp väldigt mycket, och ska man ha en så ska man ha en nyare än 87 tror jag de är så man får nya inredningen.
Eclipse en enligt mig snygg bil, dricker aningens mer än bmwn jag länkade men ändå ganska snål med bra total ekonomi.
3000gt får du inte för 40 000, inte om du ska ha en som inte är ett lik. Dessutom så dricker de ganska mycket och är överlag dyra att äga, men visst är det fräcka bilar men ingen bruksbil.
Calibran rostar som du säger sen får man ett billigt intryck utav bilen, men i övrigt så är det inga dåliga bilar. Fråga är bara om man orkar leva med den billiga känslan.
RX8 är enligt mig mycket snygga bilar ! Har själv varit sugen på en sådan, men du får ingen vettig för 40 000. Dessutom dricker den väldigt mycket, kör du den billigt så drar den 1,2l/milen
Volvo s40, kanske en av volvos sämsta modeller ? plastig som få med många kvalitets problem dock rättades mycket till när faceliften kom. Håller med om att de kan bli mycket snygga.
Skoda oktavia rs, överlag bra bilar men det är super viktigt att servicen har skötts prickfritt på dessa bilar då motorerna är ganska känsliga. Mycket bil för pengarna
Subaru RX grymt rolig vinterbil ! Har själv haft en
Dock plastig inredning och bakskärmar som rostar extremt mycket, men kan man leva med det så är det en kanon bil !
Prelude vet jag inte så mycket om mer än att honda gör bra och driftsäkra bilar
Probe vet jag inte heller så mycket om, enda jag vet är att en polare hade en sådan som första bil och klagade mycket över försäkringen på 11 000 om året för trafikförsäkring.
Vet inte riktigt vilken mustang du tänker dig för 40 000 ? Men du får i vilket fall en plastig bil som dricker mycket med föråldrad teknik.
Så där har du mina åsikter om bilarna du har nämnt, håller dock fast vid att bmwn är det trevligaste alternativet. En bil som ser bra ut med en bra totalekonomi