Cracksoup skrev:
jesper080 skrev:
Cracksoup skrev:
Ja skillnaden är väldigt stor i pris och helförsäkring är ju mest använderbart OM det händer något
vilket det iförsej mycket väl kan göra med tanke på alla idioter här i Stockholm
Ja iofs, men hade du haft en bil för 100 000:- så hade det ju varit en annan sak
Du får gärna skriva uppdateringar här när du varit och kollat på bilar osv! Är det någon av de länkade bilarna som du planerar att åka och kolla på?
ja självfallet
, det kan jag absolut göra, grejen är den att jag inte har körkortet än hehe
men det är snart dags och det var typ därför jag gjorde tråden
dem jag är mest sugen på är MR2, jag menar mid engine som förstabil med härligt ljud och som verkar rätt snabb
kan det bli bättre Bmw 318(stabila bilar med bra power under huven,pålitliga,säkra och billiga i drift, INGEN ROST
,Subarun, Mycket rost haha men är ju verkligen en ut o leka på vägarnabil, som verkar allmänt härlig utöver rosten som sagt och mazda Rx7, nånting med utseendet på den gillar jag plus har jag fått för mig att mazda gör bra bilar
sen din a3a också pålitlig med dold power, enda nackdelen är väl att den är framhjulsdriven:/ eclipsen också men tyckte försäkringen på den var hutlös, kanske för att många kör dem som första o kör åt "#"!#"