BMW 320I STCC Edition - som den borde vara...

Då jag har läst färdigt min utbildning på LNU och börjat jobba var det dags att skaffa något mer pålitligt. Så det blev denna 320i med STCC paket. (Passar bra med tanke på att jag kör race bil, Radical, också). En mkt trevlig bil med stor potential att bli ännu snyggare än den redan är. Detta är enligt mig en av BMW:s snyggaste modeller någonsin. Så häng med på min modifiering av bilen. Mycket roligt kommer att göras!
  • 25 Följare
  • 12 270 Visningar
  • Projektet avslutat 14 november 2014
ALmo
14 september 2014 · 249 Inlägg

Z-etter skrev:

ALmo skrev:
Ok, jo tidigare ägaren bytte sladden både fram och bak, men jag ska testa det! tack för tipset! smile

Japp, återkom senare om det fungerade smile

Dessvärre så gjorde det inte det... hmm
Ska beställa hem två nya från Schmiedmann så jag vet att det är rätt sladdar. De är ju inte så dyra.. smile

Z-etter JDMister.2
14 september 2014 · 295 Inlägg

ALmo skrev:

Z-etter skrev:

ALmo skrev:
Ok, jo tidigare ägaren bytte sladden både fram och bak, men jag ska testa det! tack för tipset! smile

Japp, återkom senare om det fungerade smile

Dessvärre så gjorde det inte det... hmm
Ska beställa hem två nya från Schmiedmann så jag vet att det är rätt sladdar. De är ju inte så dyra.. smile

Ajdå det var inge vidare sad
Ja tur att dom är billiga smile

Ride with style,
Low and slow.
Toyota Mr2 GTi "JDMister.2" (1991)
ALmo
14 november 2014 · 249 Inlägg

Eftersom jag har tröttnat på effektskillnaden mot min 328 så kommer jag under nästa år att sälja bilen och skaffa en 330i. Så därför kommer jag att stänga denna tråden.. Dock kommer troligtvis en liknande göras för 330in så håll utkik! wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang