ja han som uppfann rosten va lite fel ute renoveringar av gamla bilar brukar jag tycka är dom roligaste projekten att följa, kul å se att dom räddas och du gör ett bra jobb med denna!
ja han som uppfann rosten va lite fel ute renoveringar av gamla bilar brukar jag tycka är dom roligaste projekten att följa, kul å se att dom räddas och du gör ett bra jobb med denna!
Blev inte mycket tid i garaget idag, så det fick bli ett litet jobb, så jag lackade sidorutorna bak med svart halvblank färg. Vill ha allting svart på insidan, så ingen grön färg vill jag se där
Då ska det vara färdig kladdat med underredsmassa Penslade på skärmar och inerskärmarna i fram, det var det som var kvar. Så nu är det svart och fint under hela bilen
Försöker att köra på igen efter att det har stått still en vecka drygt då viktigare saker har kommit i mellan. Var ute i garaget idag och slipade färdigt bilen, provmonterade dörrarna, lade på motorhuv och bagage luckan.
Länkarmarna lackade jag svarta, men jag fick för mej att de skulle vara snyggare i silver, så igår lackade jag om dom. Tror det gör sig bättre mot den svarta framvagsbalken och svarta fjädrarna.
Dax för en uppdatering, projektet har inte stannat av än, jag har snickrat ihop en tillfällig lack box så det närmar sig för lack
Och för att få platts med lackboxen så var jag tvungen att flytta lite grejer, tur att man har en stor förådsdel i garaget, bara att hiva in sakerna, sväljer hur mycket som helst