Nu så, hyfsat stor bild update. Inget på där jag monterade coilsen dock. Var tillräckligt stressad att få ihop det efter massa strul. Tog 9-10 timmar ute på gården med en vanlig domkraft att montera coilsen. Men ska iväg imorgon och få en felsök på min framvagn, då jag tror och hoppas det är stödlagrena på bägge sidorna som är sopslut. Så det inte är nå annat vajsing
Höger fram ser inte så fin ut, men det slår även i gupp på vänster sida, och där ser dock lagret fint ut.. Sen märkte jag nu på väg hem att det slog i under bilen och även bak, som jag vette fan vad det var. Har kollat drivaxlarna och dom såg inte ut att ha tagit skada som var min första tanke. Hoppas dom på verkstan hittar nå. Lite lättare för dem som har ordentlig lyft och kan kolla under, än en annan som kollar med vanlig domkraft och inte ser ett smack.
Men coilsen sitter på, och även fälgarna. Behövde inte valsa skärmarna, fick camber runt om så skärmarna ligger bra till nu. Skulle bara behöva ha ner bilen max 1,5cm till fram så det inte ser ut som nu, när den är lite lägre bak än fram. Om inte annat får jag väl höja den 1 - 1,5cm bak istället.
Får glada miner för bilintresserade på vägarna. En gubbe kom fram och prata med mig när jag tankade. Bilar som kör om en på motorvägen kollar ner på fälgarna och jag hoppas även nu gillar utseendet hittills. Har även lackat en framskärm och dörr, men sen började det att blåsa kallt så avslutade för dagen. Vet inte riktigt när nästa gång blir. Lär ta tag i min framvagn först.
Bilder nedan!
Och sist favoritbilden