Som ni vet så låg ju bilen på annons nån dag. Jag har beslutat mig för att behålla bilen istället.
Dock ligger den kvar på blocket, men kommer tas bort inom kort.
Anledningen: Många. Kommer ångra mig sjukt mycket om jag säljer nu + att jag går back alldeles för mycket. Och varje gång jag kollar på bilen så tycker jag att jag lyckats få ett grymt bra fitment, så jäkla nöjd över det. Så varför förstöra den fröjden med att sälja? Nej!
Besiktningstid är bokad till den 29e juni.
Möjligen att jag inte åker på så många bilträffar som var planerat från början. Men det dyker upp en utställning i sommar som jag förmodligen kommer bli antagen till, den kommer jag åka på såklart. Sen så ses vi annars på vägarna
Taket som är målat är jag inte nöjd med, och inte huven som är flammig. Färg till både tak och huv är beställt och kommer att lackas om.
I höst, eller i slutet av sommaren så ska ju skatten betalas. Och eftersom jag trivs med bilen i övrigt och att det då är besiktad, så kanske jag säljer fälgarna, och höjer bilen och kör på 16" arna jag har. Eller om man kanske köper några andra 18" med vinterdäck till. Det är dock en senare fråga.
Men så ni vet så behålls bilen iaf
Lägger upp lite bilder här för dom som inte kikat inne på min sida.
Polerade upp slutrören från dämparenFavoritbilden