Fan va segt! En polare har 215/35 på 9,5" bredd utan problem, men en tum gör ju ändå ganska mycket skillnad!
Men fälgarna verkar passa annars? Det tar inte i nå fjäderben eller nån länkarm? Ska ju beställa fälgar till min a4 TQ så småningom också!
Har haft samma dimension på 9,5. hade 215/40 på 9,75", men kör det säkra före det osäkra i det här fallet. Mest för att det är en quattro. Hoppas dock du inte väljer exakt likadana fälgar som mig haha, du får ju naturligtvis. Du skulle kunna skaffa dig JR-15 fälgarna som är 9,5", dom är grymma!
Yes, får se vad det blir förnåge.. Vintern är ju lång så man har ju lite betänketid.. Jafan, lät som en bra ide! Lär fixa usa blinkers moduler jag också efter att jag köpt facelift lysen.
Yes, får se vad det blir förnåge.. Vintern är ju lång så man har ju lite betänketid.. Jafan, lät som en bra ide! Lär fixa usa blinkers moduler jag också efter att jag köpt facelift lysen.
Funderat på facelift jag med, men mkt pengar för mig just nu. Har nog med att försöka få ihop till däck och hjulinställning
Funderat på facelift jag med, men mkt pengar för mig just nu. Har nog med att försöka få ihop till däck och hjulinställning
Mjoo, samma här, facelift lysen kommer väl i ett senare skede, just nu ska jag bara satsa på coils och fälgar..
Tack du Lite mkt poke som sagt, men helheten ser annars bra ut med fälgarna Får ju tänka att den inte ska vara silver sen också
Robban_9000 skrev:
user_name skrev:
Robban_9000 skrev:
Mjoo, samma här, facelift lysen kommer väl i ett senare skede, just nu ska jag bara satsa på coils och fälgar..
Mailade Däckonline igår och ville annullera min order pga däckprofilen. Och fick som svar att det var fixat nu. Skulle inte ta emot ordern bara så skickas däcket tillbaka. Gött. Så nu beställer jag ett däck igen som blir 215/40 istället
Missat din tråd helt o hållet men nu följer jag ! Är den där us light skiten universal eller?
Hehe, man missar en hel del skit här inne Mycket som är ovärt att följa också, som min kanske Det är den ja. US blink modul som jag även hade på Boran på BR
Dom två färgerna är testade. Personligen så tycker jag första färgen är snyggast. Men den andra färgen sticker ut mera dock.. Ska nog fan beställa hem flera färger och testa innan jag bestämmer mig. Det här är lack som ni ser, och lackat på en gammal brödrost haha
Nå liknande matt millitärgrön
Grön
Vad tycker ni? Tänk också på att taket samt backspeglarna kommer att vara i vitt. Inte bestämt mig för än om det ska vara i blank eller mattvitt. Helst blankt då det skulle passa bäst till fälgarna
Tack Emil, och jag tror det med. Lite små vanligt börjar det dock bli på stance:ade bilar. Men sen har ju alla olika bilar, fälgar osv, så det kan nog bli rätt gutt ändå
Eller hur Verkar få riktigt bra respons på den färgen, både här och på fb. Är väl lika bra att bestämma sig så slipper jag kolla efter andra färger. Dock är några tveksamma till mitt tak och speglar i vitt
Tog och beställde en till färg, en lite mörkare. Oså mailade jag företaget som jag beställer ifrån och frågade om en annan grön färg också, som ska vara mörkare än den jag la upp bild på, men ljusare än den jag nyss beställde. Färgen finns, men tydligen inte på deras hemsida, så jag hoppas dom kan fixa den till mig
Gillar annars den gröna färgen, men skulle nog vilja ha en lite lite mörkare för att få den perfekta visionen jag har i huvudet
prem lagt! ser riktigt bra ut röstar på matt millitärgrön!
Tack mannen, du är välkommen Matt militärgrön blir det helt klart, men skulle som sagt vilja ha en något mörkare nyans. Får se hur den nya färgen är som kommer hem nästa vecka