Hittade dessa "jdm style" skärmbreddare som jag blev lite sugen på. Har redan fått dålig respons på dem, men får se. Har inte riktigt bestämt mig ännu så.
Skulle vilja försöka testa två stycken med fälgarna på och även sänka bilen, samt ha hjul på för att se hur det blir att se ut. Dessa breddar 5cm, vilket är för mycket egentligen för mig. Mina fälgar pokar 4cm.
MEN!Om jag skulle ha dessa breddare så förblir dem mattsvarta, får lacka dom en vända, samma nyans som grillen är.
Och jag tror det skulle se riktigt rått ut ohop med den mattgröna färgen + mina vita fälgar.
PLUS Att jag skulle förmodligen kunna sänka bilen mera med dessa på. Jag förmodar att mina däck kommer ligga emot mina skärmkanter, vilket betyder att jag inte kan ha bilen så låg som jag vill. Med breddarna på så kommer jag ta bort en viss del av skärmkanterna, och sedan täcka det med breddarna (vilket blir ett måste). Sedan kan jag ev lägga på några mm spacers så fälgarna kommer ut lite och pokar ändå..
Jag vet inte. Bara en tanke som snurrar i huvudet.
Detta inköp skulle inte bli förens i sommar ändå, men jag måste ju spekulera lite
Jag ser iaf en bild i huvudet hur det skulle kunna se ut med breddarna, och den är jävligt fet.
Våga vara annorlunda?
Vad säger ni?