Just nu är det mycket väntan på alla delar som ska komma... Det mesta är beställt, men det tar en jäkla tid... Nåväl, det är bara att vänta och se glad ut!
Under tiden tänkte jag fixa med karossen. Motorrummet är först ut, så idag har det blivit rensat från all skit, och dessutom gav jag mig på att rensa elen...
Ingen motor, men mycket annat skit...detta var innan jag började på dagens arbete.
Mycket skit att plocka av.
Ormbo deluxe.. Det är galet så mycket det var skarvat överallt,och hur elen var dragen.. Helt bananas! Efter alldeles för många timmar är det dock fixat, och med en hel sopsäck av kablar att slänga, och en jäkla massa fina mätare att sälja så känner jag mig nöjd. Det var ren skit att hålla på med, men jag hittade vart allt var draget och fick allt som jag ville till slut
Rensat och redo för kap, svets och spackel!
Nu när allt är av ser man verkligen hur sinnessjukt mycket hål och ojämnheter det finns i motorrummet. Därför är kap,svets och spackel redo att användas! De närmsta dagarna kommer alltså att spenderas åt att få detta jämt och snyggt så bilen kan gå på lack sen
Galet mycket att jämna till..
Fan så mycket mindre el än tidigare
Inte mycket för er att titta på, men det var ju ganska tidsödande jobb. Passar på att tacka för fina kommentarer tidigare, kul med respons!