Eftersom jag förlitade mig på en amatör, förlitade mig=invaggad i tron om proffsfix (skulle fixa elen, avtalsbrott m.m orkar ej gå in på detaljer) så är det lite på is just nu. Det är nytt 2,5" avgas (blev fruktansvärt bra faktiskt) från downpipe+kat (måste ha för reg.bes), 940-tropic kylare och ic sitter på plats. Inte mkt kvar, men jag är värdelös på el och vill inte göra ngt själv då det riskerar att gå åt h*vete. Söker atm ngn kunnig som kan fixa det sista. Antingen hittar jag ngn som vill fixa elen eller så står bilen kvar över vintern och blir till salu, säljer den helst inte. Man får se vad som sker
Kmr ladda upp lite bilder imorgon på hur bilen ser ut just nu, hoppas jag...
Hur som helst så kan jag alltid glädja mig åt att min mc ska få sig en uppdatering till den stundande sommaren, kört på lågkompskolvar i 3 säsonger pga tidigare satt en stressfläkt på... Bra drag iaf, för en luftkyld hoj från 1989. Räknar med 155++ bakhjuls med högkomps och större gasare. Ett litet klipp, scannade datorn igår och fann lite lustiga filmer, bla de här haha ->
https://www.youtube.com/watch?v=V8ICdPOg8oY På videon är den i samma skick som nu, dvs drygt 140 bakhjuls. Kört med den 402m, gör 0-200 under 10sek iaf=gött mos.