Ställde en fråga i support-delen om tanken på att starta en sån här tråd, men responsen uteblev. Det fick mig att tappa lusten att dela med mig av det material jag hittat, men efter att det nu gått en tid har jag återfått den. Syftet med tråden är att tipsa andra användare om tilltalande material ni hittat på internet som ni tror kan vara av intresse för likasinnade. Bidra gärna!
Ta även bort länken till nedlandningen. Upphovsrättsskyddet gäller även på garaget.org
För det första, det är visserligen inget upphovsrättsskyddat material som finns på torrenten som finns på den länk jag hänvisat till. För det andra, är det okej att tipsa genom att skriva "sök på TPB efter" och sen det man vill tipsa om utan att infoga en länk om man vill tipsa om upphovsrättsskyddat material? För det tredje, kan du ge mig länken till den tråd du hävdar existerar med samma ämne?
Ta även bort länken till nedlandningen. Upphovsrättsskyddet gäller även på garaget.org
Då du verkar vara lite förvirrad om den här sidans regler hjälper jag dig gärna genom att skicka länken till den tråd jag startade i syfte att föra fram förfrågningen om att starta en "tipsa om torrents"-tråd.
Här funderar jag lite djupare än vad du verkar göra kring vad Garaget.orgs regler innebär i det här sammanhanget. Dessutom slängde jag ut frågan utan att få nåt svar över huvud taget, så att då bli beskylld över att göra fel när jag tar saken i egna händer tycker jag är ett lite väl magstarkt förfarande.
Då du verkar vara lite förvirrad om den här sidans regler hjälper jag dig gärna genom att skicka länken till den tråd jag startade i syfte att föra fram förfrågningen om att starta en "tipsa om torrents"-tråd.
Här funderar jag lite djupare än vad du verkar göra kring vad Garaget.orgs regler innebär i det här sammanhanget. Dessutom slängde jag ut frågan utan att få nåt svar över huvud taget, så att då bli beskylld över att göra fel när jag tar saken i egna händer tycker jag är ett lite väl magstarkt förfarande.
Jag ville bara ge dig ett tips men då du uppenbarligen har rättigheter från den tyska televisionen att distribuera deras materia så ska jag inte bråka om upphovsrätten. Dina övriga funderingar lämnar jag utan kommentar.
Jag ville bara ge dig ett tips men då du uppenbarligen har rättigheter från den tyska televisionen att distribuera deras materia så ska jag inte bråka om upphovsrätten. Dina övriga funderingar lämnar jag utan kommentar.
Jag vet att man ska hålla god ton, men det var då helvete vad du har svårt att förstå. Jag har inte distribuerat eller tillgängliggjort något material. Jag har länkat till material som någon annan tillgängliggjort. Det är dessutom inte illegalt att sprida det från TV inspelade materialet.
Dessutom är det så att vi kan konstatera att det inte existerar någon annan tråd där vi användare kan tipsa om filmklipp eftersom du vägrar länka till den trots att du blivit ombedd vid upprepade tillfällen.
Hej! Kör på och glöm bitterpojkarna!! De vet tydligen inte ett smack om de hela!
Haha, Alpina reportaget är ett nostalgiklipp och gillas skarpt. Kommer ihåg när de skulle visa de på trafikmagasinet, och man satt där med sin vhs video och skull banda det
Hej! Kör på och glöm bitterpojkarna!! De vet tydligen inte ett smack om de hela!
Haha, Alpina reportaget är ett nostalgiklipp och gillas skarpt. Kommer ihåg när de skulle visa de på trafikmagasinet, och man satt där med sin vhs video och skull banda det
Ha de gött
Tack för ditt inlägg, sådant är kul att läsa.
Igår besökte jag Alpina i Buchloe, en riktig upplevelse. Alpina firar 50 års jubileum i år och jag köpte jubileumsboken på plats och en mindre bok innehållandes en förteckning över företagets bilmodeller genom åren. Ett besök på Alpina kan verkligen rekommenderas.