men jag tror jag ska byta helljuset också till en xenon konvertering så det blir ännu bättre! sen får man se till nästa säsong då blir det kanske ett par led extraljus också kul att köra först nu och lysa
Kan varmt rekomendera xenon i helljuset, kolma bara ifall canbus är involverat på ditt. På min volvog är inte helljuset, endast halv, men det skiljer ju!
tjena gott folk !! här händer det inte mkt för tillfället! har varit snålt med pengarna nu till bilen efter jul och allt annat skit men till våren kan det nog bli lite småsaker som ska göras ! jag hoppas även att jag ska kunna komma över ett par fälgar till bra pris som höjer hela utseendet
men tänkte kolla med er följare en sak! vilken fälg på bromsoken??!! jag är själv inne på typ någon mörkare lila för blå och röd är så tråkig!! eller kanske man ska köra med grön? kom med förslag!!
tjena gott folk !! här händer det inte mkt för tillfället! har varit snålt med pengarna nu till bilen efter jul och allt annat skit men till våren kan det nog bli lite småsaker som ska göras ! jag hoppas även att jag ska kunna komma över ett par fälgar till bra pris som höjer hela utseendet
men tänkte kolla med er följare en sak! vilken fälg på bromsoken??!! jag är själv inne på typ någon mörkare lila för blå och röd är så tråkig!! eller kanske man ska köra med grön? kom med förslag!!
Hehehe...
Jag kan nog tänka mig grön eller orange faktiskt! Lutar nog mer åt orange... Det fanns en äldre passat, äldre än din, som rullade i Kristianstad innan, den hade lite orangea detaljer och det var rätt läckert mot en grå/silverfärgad bil.
Hehehe...
Jag kan nog tänka mig grön eller orange faktiskt! Lutar nog mer åt orange... Det fanns en äldre passat, äldre än din, som rullade i Kristianstad innan, den hade lite orangea detaljer och det var rätt läckert mot en grå/silverfärgad bil.
okej okej det låter spännande;) kanske ska kolla runt lite efter orange man vill ju sticka ut lite från mängden
Ganska stilrent men syns som fan ändå! Oranget kring grillen, på speglarna och fälgarna iaf.. Men att ha oken i stället för fälgen då kanske kan vara en tanke?
tjena folket!! det händer inte så mkt på projektet för tillfället men som det ser ut nu så kommer den VW dekalen till huven att komma på snart!! har fixat en som jobbar med dekaler så det kan bli nice!
sen tänkte jag måla bromsoken snart och det kommer nog att bli grön som det ser ut nu ! Kom med förslag på annat om ni har de!
OCH kom gärna med andra förslag på vad jag kan göra med bilen!!
man är ju grymt sugen på nya fälgar på det kostar ju en del så får se om man kommer över något framöver!
hehe okej tack! ja en dieselkrök ser lite coolare ut än den små mesiga som sitter nu tänkte jag skulle köpa en gul okfärg för jag har blå hemma och blanda själv och få en bra grön färg!