4882
Sök

VW Passat 2.0 TDI Yttre styling och massor med små detaljer! ;)

Yttre styling och fixa små detaljer som gör allt ;)

24 262 Visningar
Uppdaterades senast 23 juli 2015
465 Inlägg
3 januari 2015
Trådstartare
men jag tror jag ska byta helljuset också till en xenon konvertering big_smile så det blir ännu bättre! sen får man se till nästa säsong då blir det kanske ett par led extraljus också tongue kul att köra först nu och lysa big_smile

3 860 Inlägg
3 januari 2015
Kan varmt rekomendera xenon i helljuset, kolma bara ifall canbus är involverat på ditt. På min volvog är inte helljuset, endast halv, men det skiljer ju!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

465 Inlägg
3 januari 2015
Trådstartare
okej okej får kolla upp det !men jag tror inte det är de big_smile för det har inte registrerat något att jag tjuvat ström till signalkabeln nu smile

465 Inlägg
7 mars 2015
Trådstartare
tjena gott folk !! här händer det inte mkt för tillfället! har varit snålt med pengarna nu till bilen efter jul och allt annat skit men till våren kan det nog bli lite småsaker som ska göras ! jag  hoppas även att jag ska kunna komma över ett par fälgar till bra pris som höjer hela utseendet big_smile

men tänkte kolla med er följare en sak! vilken fälg på bromsoken??!! jag är själv inne på typ någon mörkare lila för blå och röd är så tråkig!! eller kanske man ska köra med grön? kom med förslag!!

3 860 Inlägg
7 mars 2015
Tiiimpa skrev:
tjena gott folk !! här händer det inte mkt för tillfället! har varit snålt med pengarna nu till bilen efter jul och allt annat skit men till våren kan det nog bli lite småsaker som ska göras ! jag  hoppas även att jag ska kunna komma över ett par fälgar till bra pris som höjer hela utseendet big_smile

men tänkte kolla med er följare en sak! vilken fälg på bromsoken??!! jag är själv inne på typ någon mörkare lila för blå och röd är så tråkig!! eller kanske man ska köra med grön? kom med förslag!!

Hehehe... wink

Jag kan nog tänka mig grön eller orange faktiskt! Lutar nog mer åt orange... Det fanns en äldre passat, äldre än din, som rullade i Kristianstad innan, den hade lite orangea detaljer och det var rätt läckert mot en grå/silverfärgad bil.
Senast redigerat av spokenratt (7 mars 2015)

Autotech

465 Inlägg
7 mars 2015
Trådstartare
spokenratt skrev:
Tiiimpa skrev:

Hehehe... wink

Jag kan nog tänka mig grön eller orange faktiskt! Lutar nog mer åt orange... Det fanns en äldre passat, äldre än din, som rullade i Kristianstad innan, den hade lite orangea detaljer och det var rätt läckert mot en grå/silverfärgad bil.

okej okej det låter spännande;) kanske ska kolla runt lite efter orange wink man vill ju sticka ut lite från mängden tongue

3 860 Inlägg
7 mars 2015
Det råkade vara en Golf o inte en Passat.. tongue

http://www.garaget.org/?car=312860&image=3096661

Ganska stilrent men syns som fan ändå!
Oranget kring grillen, på speglarna och fälgarna iaf.. Men att ha oken i stället för fälgen då kanske kan vara en tanke?

Autotech

465 Inlägg
7 mars 2015
Trådstartare
ja bara oken:P

465 Inlägg
11 mars 2015
Trådstartare
tjena!!

som ni kanske har sett på min förra bil så gillar jag att sätta lite dekaler och så för att piffa upp bilen !

nu har jag hittat en till min huv på denna bilen också men tänkte kolla vad ni tycker folket??!!

https://www1.garaget.org/gallery/images/89/88951/88951-1dc5f45e0501347de2b134e945e2b8b2.jpg

3 722 Inlägg
10 april 2015
Trevligt projekt här med smile prem lagd smile

465 Inlägg
11 april 2015
Trådstartare
man tackar!! big_smile

97 Inlägg
13 april 2015
Prem lagd. Fin bil har en likadan fast 2010

465 Inlägg
15 april 2015
Trådstartare
tackar roligt att höra! big_smile

465 Inlägg
8 maj 2015
Trådstartare
tjena folket!! det händer inte så mkt på projektet för tillfället men som det ser ut nu så kommer den VW dekalen till huven att komma på snart!! big_smile har fixat en som jobbar med dekaler så det kan bli nice!

sen tänkte jag måla bromsoken snart och det kommer nog att bli grön som det ser ut nu !
Kom med förslag på annat om ni har de! big_smile

OCH kom gärna med andra förslag på vad jag kan göra med bilen!!

man är ju grymt sugen på nya fälgar på det kostar ju en del så får se om man kommer över något framöver! big_smile

465 Inlägg
8 maj 2015
Trådstartare
Vad tror ni om en sån också på den? en liten dieselkrök?? big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/89/88951/88951-3af69e3c53b8a949fe023f3d972bed79.jpg

3 860 Inlägg
9 maj 2015
Dieselkrökär helt ok på just en diesel!

Tror grönt blir ett lcäkert tema!

Autotech

465 Inlägg
9 maj 2015
Trådstartare
hehe okej tack! tongue ja en dieselkrök ser lite coolare ut än den små mesiga som sitter nu big_smile tänkte jag skulle köpa en gul okfärg för jag har blå hemma och blanda själv och få en bra grön färg! big_smile

45 Inlägg
7 juni 2015
Följer detta med spänning då jag själv sitter med en -12a som känns gubbig...

465 Inlägg
10 juni 2015
Trådstartare
Mikel_83 skrev:
Följer detta med spänning då jag själv sitter med en -12a som känns gubbig...

hehe roligt att höra! big_smile

465 Inlägg
21 juli 2015
Trådstartare
tjena  gott folk !! här har det inte hänt så mkt på den senaste tiden och det kommer det inte göra heller för jag har BYTT BIL tongue igen tongue hahah

bilder kommer att komma upp snarast ! big_smile

Sök