2960
Sök

LCD-skärm i BMW E36

5 Inlägg
4 januari 2015
Trådstartare
Tjena! Jag har en BMW E36 328 som jag har planer på att sätta in en LCD skärm i men det är de att vart skall jag sätta den? All hjälp jag kan få är jag tacksam för då jag inte kan något om billjud. Bild på hur det ser ut ligger på min bil och då jag vill ha in en LCD-skärm så ser det riktigt svårt att kunna få in det! Tacksam för seriösa svar! smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker

Avstängd
10 388 Inlägg
4 januari 2015
Loffe1996 skrev:
Tjena! Jag har en BMW E36 328 som jag har planer på att sätta in en LCD skärm i men det är de att vart skall jag sätta den? All hjälp jag kan få är jag tacksam för då jag inte kan något om billjud. Bild på hur det ser ut ligger på min bil och då jag vill ha in en LCD-skärm så ser det riktigt svårt att kunna få in det! Tacksam för seriösa svar! smile

Vad är tanken med det? (Vad ska skärmen användas till)

har du inte möjlighet till dubbeldin så kan väl en "fold out" vara ett alternativ? Eller du vill bestämt ha en "egen" skärm?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

5 Inlägg
5 januari 2015
Trådstartare
Jag vill ju ha en egen skärm, tycker det är fräschare och gör mer i bilen än en dubbeldin eller en vanlig stereo. Men det jag undrar är om man kan flytta ner själva klimat anläggningen (?) där man ändrar grader oså?

Avstängd
10 388 Inlägg
5 januari 2015
Loffe1996 skrev:
Jag vill ju ha en egen skärm, tycker det är fräschare och gör mer i bilen än en dubbeldin eller en vanlig stereo. Men det jag undrar är om man kan flytta ner själva klimat anläggningen (?) där man ändrar grader oså?

Tycker personligen att en modellanpassad dubbeldin ser "hundra gånger bättre ut" än en löst monterad skärm (det blir alltså en fråga om huruvida det dels finns modellanpassat och sen eget tycke och smak givetvis).

Men, huruvida det går att flytta ner denna låter jag vara osagt, jag har nämligen inte en blekaste om det. Ett alternativ är givetvis att se om bilen gick att få med dubbeldin "från fabrik". Om så är fallet så går det, på ett eller annat vis.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

4 Inlägg
5 januari 2015
det finns bilstereo med utfällbar skärm kolla på det smile

https://www.komplett.se/product/781969

5 Inlägg
6 januari 2015
Trådstartare
Slooeax skrev:
det finns bilstereo med utfällbar skärm kolla på det smile

https://www.komplett.se/product/781969

Nja hade det förut i bilen och jag gillar inte det riktigt. Vill som sagt ha en egen skärm smile

Sök