3205
Sök

Värt att gå LUMPEN?

202 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
Ja vet många töntar här som inte skulle komma in på lumpen.. elle just det Sverige... som inte stog emot tyskarna utan släppte igenom dem. Men aja här går det ju inte ens att fråga om man ska på lumpen elle inte... LOL.
Ja undra om sverige skulle gå me i krig så skulle ni som är töntar (ni vet vilka ni är på denna tråden) skulle ni fan inte ens våga hålla i vapnet.. javågar inte ut i krig och ja gillar inte vapen.. ja hatar vapen! Krig behöver inte stoppas genom våld!! MEN igen!! Vilka skulle skydda sitt land om alla tänkte som er?? Ajoj vill inte ens tänka tanken...

bitter besserwisser
644 Inlägg
12 december 2006
ja jag tror i alla fall att de grabbarna som skjuter plastkulor på varandra kommer få en massa medaljer när Sverige ligger i krig ... verkligen roll

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

202 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
niclas_swe skrev:
ja jag tror i alla fall att de grabbarna som skjuter plastkulor på varandra kommer få en massa medaljer när Sverige ligger i krig ... verkligen roll

Shit vilken tönt du är bakom din feta skärm... ja sa att ja alltid varit intresserad i krig ända sen ja var liten!! Har du ens kört paintball med short o tshirt med plastkulor?? (har du ens haft roligt nångång!!?)
Det blir ju en del jävla märken... men inte för att jämnföra det med rediga krig!

Medaljer HAHA där var du roli du... lol... suck

bitter besserwisser
644 Inlägg
12 december 2006
hahaha ja du vad ska man säga. klart jag kört painball i shorts och t-shirt även soft airgun mitt i vintern i jeans och tröja. och visst det kan vara kul men det är ju inte ett av mina störe intressen. de är ju faktiskt spela bingo lotto med kopierade kuponger och inspelade lotton från lokets tid. och då gärna på ålderdomshemmet med mina vänner.
vi brukar börja vid halv 6 för det är ju läggdags vid 8. du är välkommen nästa gång.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

FreddeK
12 december 2006
Torrone skrev:
niclas_swe skrev:

Shit vilken tönt du är bakom din feta skärm... ja sa att ja alltid varit intresserad i krig ända sen ja var liten!! Har du ens kört paintball med short o tshirt med plastkulor?? (har du ens haft roligt nångång!!?)
Det blir ju en del jävla märken... men inte för att jämnföra det med rediga krig!

Hur gammal är du? svara ärligt !

FreddeK
12 december 2006
niclas_swe skrev:
hahaha ja du vad ska man säga. klart jag kört painball i shorts och t-shirt även soft airgun mitt i vintern i jeans och tröja. och visst det kan vara kul men det är ju inte ett av mina störe intressen. de är ju faktiskt spela bingo lotto med kopierade kuponger och inspelade lotton från lokets tid. och då gärna på ålderdomshemmet med mina vänner.
vi brukar börja vid halv 6 för det är ju läggdags vid 8. du är välkommen nästa gång.

Haha klockrent! jag säger som Torrone brukar säga: (lite fjortisvarning dock) LOL!!!!

202 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
niclas_swe skrev:

AA visste att det var lite gubbe i dig allt... men tyvärr hade gärna velat komma fast jaoo, öhh vet inte ja måste... hm.. ryssland håller på o anfaller Sverige. Måste rycka ut! Behöver inte ens fråga om du vill hänga med...

202 Inlägg
12 december 2006
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Torrone skrev:
niclas_swe skrev:

Hur gammal är du? svara ärligt !

40 år yngre än dig = 19

Sök