Hallå!
Just nu är det lite stiltje. Nästan allt jag vill göra kräver lite bättre väder.
Alla saker för att fixa dörrarna är nu hemma och väntar, har köpt så mycket prylar så jag nästan hade kunnat lämna in det till någon istället, men det blir nog bra och man är ju alltid mer noggrann med sina egna grejer. Måste bli varmare ute för att få upp bra värme i garaget bara.
Insugskittet är noggrant rengjort. Måste bara greja lite med motorkåpan.. Tänkte snygga till den och det kan jag göra vilken dag som helst.
Sänkningen ja.. Det börjar klia i fingrarna, men vill inte köra sönder bilen på nån snökocka innan våren heller, får se om jag kan hålla mig tills dess
Nya sommarhjulen suktar något enormt att montera
Sedan är det lite som ska inhandlas, utan inbördes ordning.
VAGCOM-ish.. Nån form av det i alla fall.
Ny tryckslang från forge mellan dump och turbo. Passar bättre till nya kåpan formmässigt.
Nya DRL-lampor då de gamla dött.
En XZN-bit i strl 6, lögn i f-n att hitta löst.
Utöver det så är det inte mycket nytt som hänt.
Team_larsson var över i lördags och hämtade upp mina gamla sommarhjul, trevlig prick, men jag borde sandat utanför garaget
Idag/kväll har jag kämpat med mitt hemnätverk men nu verkar jag ha fått igång det.
En ny router kopplades in, en wifi-extender, 2 IP-kameror, hemlarmet, en tv, en padda, 2 mobiltelefoner, en skrivare och datorn. Man kanske skulle blivit it-tekniker istället?