Dricker kaffe på jobbet, och te hemma med tjejen. Kaffet vet jag inget om. Men tesorten Earl Gray Grädd är rätt god. Och Söders Höjder samt vanliga Liptons Jordgubbste på påse.
Gevalia automatkaffe på jobbet, väljer man starkt så går det väl an att dricka. Kan bli någon tekopp ibland också, då väljer jag oftast svartvinbärste.
Hemma blir det Gevalia mellanrost som bryggs i tratt, kokar upp vatten i kastrullen och häller över.
Jag dricker ofta te, massa olika sorter men svart vinbär är nog en favvo. Kaffe dricker jag vad som bjuds på, gör jag kaffe härhemma blir det (just nu) Zoegas Forza! eller Gevalia Ebony.
Dricker inte kaffe, behöverjag coffein så finns det i cola Men när jag dricker te så blir det oftast twinings english breakfast tea eller earl gray tea.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
tyvärr blir det alldeles för mycket kaffe. Kaffet är Gevalia ebony tillsammans med en OBH Nordica bryggare som brygger i rätt temperatur, det vill säga 95 grader