Förstår inte riktigt, ta en och samma fälg-modell, köp framfälgen i rätt dimension med rätt et, köp en fälg av samma modell men bredare och högre et-mått så hamnar centrumet längre in = kant.
Fälgarna som du ser på bilden kan du köpa i länken här, kanske finns billigare men då vet du vad det är för sort iaf! Används ofta på bmw, visas även en bmw som demobil på sidan för fälgarna. Dom går ju att köpa i mattsvart med kromkant som ser riktigt sexigt ut:O Skickar med en bild på en m3:a med såna oxå bror;)
Men det kan du väl välja på den sidan jag skickade eller? Tyckte det såg ut som det iaf! Jaha! men väldigt lik iForged isf, ser man ju definitivt att det är i stort sett samma fälg haha
Poängen med det hela är ju att bilen i första inlägget har splitfälgar.
Då kan man välja en massa olika inpressningar och bredder på fälgarna. Man kan t o m ha lika breda fälgar fram och bak med samma inpressning, men med olika bred ytterkant då "backspacingen" på centrumen kan varieras.
Har väl så smått redan framgått i tråden att delbara fälgar är av det dyrare slaget och måste specialbeställas till just den bil de ska sitta på.
Abbozzo i Göteborg säljer byggbara fälgar, men de är ett grossistföretag och säljer normalt inte direkt till privatpersoner.