Egentligen skit samma... MEN
Killen refererar till 3 konton på samma bank...
HUR MÅNGA HÄR FÅR LÖNEN INSATT PÅ OLIKA KONTON?! - Ingen
hahahaha, killen plockar ju bara runt pengarna mellan sina konton (gör jag mellan mina) sen så får han ju då en hög siffra..... (plocka tiotusen fram och tilllbaka 20 ggr så står det ju att du har 200k insatt och 200k uttaget)
Och även om det inte är så så har han en inkomst på dryga 22k efter skatt.... som sagt det är ju inte en låg inkomst... men tror ingen människa som har 22k efter skatt i inkomst är det minsta nöjd med det eller funderar på att köpa en "top of the line" modell från audi eller bmw...
Följande skrev TS i en tråd om sin trasiga audi a6 sommaren 2014
"Och behöver verkligen bil nu när jag har körkort både i jobbet och för att komma till skolan.. men har inte råd & kunskap att fixa de här jävla helvetet.." - som jag fattade var det generatorn som krånglade (3-5k på verkstad).
SÅ TS jag ska inte kalla dig troll eller drömmare, trots jag anser dig vara det, ska ge dig ett seriöst råd, köp för gudsskull inte en 535d eller liknande för 50k!!! Du får bara skräp, ja den kanske ser fin ut och verkar gå bra, men tro mig det kommer bli dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyrt.
Köp något som är driftsäkert och billigare att laga ifall det går sönder. Sen så när du har råd att lägga 150k, ja då kan du få en ordentligt 535d.
Fast iofs, köp det billigaste du hittar och så håller du oss uppdaterade här om hur det går, rolig läsning
Din far som inte kan betala sin skulder till folk kanske kan ge dig några råd om hur man INTE ska göra också?