Jojje167 skrev:
Grymt!
Sista dagarna kan vara riktigt långa när man väntar på något gott.
Min var original i två dagar innan jag började på. Blanksvarta njurar samt stänkskydd åkte på då.
Vad tänkte du börja med förutom tvätten?
Haha ja, skapligt spännande nu alltså! Tycker du att stänkskärmarna funkar bra? BMW original?
Just nu rätt enkla grejer, beställde en snabbladdningskabel och en plastmatta till skuffen (Ingen aning om den passar med batterier där dock). Vill fixa något skydd på kofångaren bak vid backluckan, och sätta på någon film vid instegen. Folk har en tendens att dra fötterna emot.
Skulle vilja ha ett mer högljutt avgassystem egentligen, inkl. downpipe. Men funderar på hur mycket jag kommer hata det när jag pendlar. Lite snyggare pipor bak hade vart trevligt i alla fall
Vet inte hur mycket jag kommer spåra. Luxury Line har ju Chrome Line, b-stolpen är Shadow Line men backspeglarna är inte Shadow Line, skulle vilja ändra på det, dock knappast gratis...
Lite sugen på iDrive-reglaget och växelväljaren med keramisk beläggning som finns i 5- och 7-serien.
Funderat lite på om nackstöden från typ F1x passar i min, inte helt såld på de som sitter från fabrik. Men det är bara spekulering, lär ju inte passa.
Det är väl några av de dumma idéerna jag fått. Nu när jag inte tog M-Sport blev det lite färre saker att göra, och billigare