stoophes skrev:
Zleem skrev:
stoophes skrev:
Zleem skrev:
Köpte mina r20 för 2700 med frakt från Tyskland
värt att kolla upp
Ad-tuning?? Kikade i din projekttråd
Va du nöjd och så med dom? Tänkte på om dom passar bra o inte varnar för led? För isf får jag be en tysk vän hjälpa mig tolka sidan snart, är riktigt sugen på såna!
Ja precis. grymt företag att ha att göra med. Fick lite kondens i en av dom 4 lyktdelarna, så jag skrev till dom och dom bad så mycket om ursäkt och sa att dom skulle höra av sig. Sen gick de en vecka och kondensen försvann. Fick ett sms att jag hade paket att hämta. Då hade dom skickat upp en helt ny sats tillhörande 4 nya lyktor helt gratis.
De följer med omkopplare för canbus så inga felkoder uppstår
Låter ju helt suveränt! Då ska jag fasen ta och beställa mig ett par snarast!
De tycker jag. Sjukt snygga bakljus
Malsor skrev:
Zleem skrev:
stoophes skrev:
Ad-tuning?? Kikade i din projekttråd
Va du nöjd och så med dom? Tänkte på om dom passar bra o inte varnar för led? För isf får jag be en tysk vän hjälpa mig tolka sidan snart, är riktigt sugen på såna!
Ja precis. grymt företag att ha att göra med. Fick lite kondens i en av dom 4 lyktdelarna, så jag skrev till dom och dom bad så mycket om ursäkt och sa att dom skulle höra av sig. Sen gick de en vecka och kondensen försvann. Fick ett sms att jag hade paket att hämta. Då hade dom skickat upp en helt ny sats tillhörande 4 nya lyktor helt gratis.
De följer med omkopplare för canbus så inga felkoder uppstår
Det är inte så att du har kvar ett par så man kan köpa av dig då?
Tyvärr så är dom såld.