Najs! Försökte mig på en egen variant av detta till min V50 (då det inte finns standard) men motståndet tjöt alldeles för mycket för att det skulle vara liksom... Trevligt. Och hela tanken med mood lighten är ju att det ska vara trevligt.
Najs! Försökte mig på en egen variant av detta till min V50 (då det inte finns standard) men motståndet tjöt alldeles för mycket för att det skulle vara liksom... Trevligt. Och hela tanken med mood lighten är ju att det ska vara trevligt.
Jo precis det var tråkigt att det inte gick som planerat
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Jaha dom är till och med förberedda, det visste jag inte! Men det är ju alltid en fördel när det är på det viset!
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
sen lossar du skruvarna i mittfacket sen finns det två skruvar på mugghållaren framtill sen är det bara dra upp den gamla och ner med nya och sätt ihop allting igen