Är det någon som har erfarenhet av denna bil? Går den att använda som året runt bil eller endast sommarbil? Jag vill ha en schysst bil som jag kan köra året runt, det följer ju med vinterhjul så borde inte vara några problem. Men jag frågar er som vet.
Är det någon som har erfarenhet av denna bil? Går den att använda som året runt bil eller endast sommarbil? Jag vill ha en schysst bil som jag kan köra året runt, det följer ju med vinterhjul så borde inte vara några problem. Men jag frågar er som vet.
Tack på förhand.
Det är väl klart att alla bilar går att köra året runt med men om man sen vill det är en annan sak.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Kosta på en rost skydds behandling (hade då jag gjort) Så ser jag inga problem. Det är en modern bil med alla system så med bra vinterdäck så ska det ej vara problem.
Som sagt, Subaru är generellt sett de bästa vinterbilarna även om den här inte har fyrhjulsdrift dock. Men speciellt om du tänker behålla den ett tag är en rostskyddsbehandling jävligt viktig för det är i regel obefintligt på asiatiska bilar.
Som sagt, Subaru är generellt sett de bästa vinterbilarna även om den här inte har fyrhjulsdrift dock. Men speciellt om du tänker behålla den ett tag är en rostskyddsbehandling jävligt viktig för det är i regel obefintligt på asiatiska bilar.
Härligt jag ska försöka deala med bilfirman om att få en rostskyddsbehandling på köpet.
Ja gör man en kickdown i halkan i 140 så vet jag inte om jag vill skylla på bilen...
Det var isfritt och plusgrader kanske ska tilläggas Man fick krypa igenom rondellerna, max 25 km/h. Aldrig varit med om en bil med så dåligt grepp och då har jag kört 740 med blankslitna bakdäck på vintern
Kommer inte ihåg vad det var för däck men det var helt nya för säsongen och var ett känt märke. Hon ska byta till nästa vinter o se om det blir bättre.